Cencicodis Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Hey iedereen ik heb samp geinstalleerd ik start hem op hij zegt: CONNECTION REJECTED YOU ARE USING A INCORRECT VERSION! Is er hier iets tegen?? Alvast bedankt. Reageren
Velaro Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 (bewerkt) Hey iedereen ik heb samp geinstalleerd ik start hem op hij zegt:CONNECTION REJECTED YOU ARE USING A INCORRECT VERSION! Is er hier iets tegen?? Alvast bedankt. Ik denk dat je de 1e versie niet hebt,maar de tweede versie en je dus niet kan modden of iets dergelijks. Je kan wel een patch downloaden maar je savegames zullen verloren gaan maar je kan er een downloaden op een site, ik edit mijn bericht als ik het gevonden heb of iemand anders het gevonden heeft.. Ik heb de site gevonden, download de savegame van je laatste missie die je deed. Je zal wel een andere CJ hebben en wat andere dingen maar jij hebt de keuze.. Je kan die patch hier downloaden. Ik hoop dat het werkt en zonee zeg je het maar ! Bewerkt: 13 oktober 2006 door Velaro Reageren
Cencicodis Geplaatst: 13 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Hey hij zegt gta_sa.exe is unknown Alvast bedankt. Reageren
Velaro Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Hey hij zegt gta_sa.exe is unknown Alvast bedankt. Bedoel je als je die patch installeert ? Zoja, denk ik dat je een originele .exe moet hebben, en het beste is dus dat je het spel even herinstalleert en sa-mp verwijdert, je savegames blijven toch bewaard. Smijt er dan meteen de patch overheen en het moet werken ! Reageren
Cencicodis Geplaatst: 13 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Hey hij zegt gta_sa.exe is unknown Alvast bedankt. Bedoel je als je die patch installeert ? Zoja, denk ik dat je een originele .exe moet hebben, en het beste is dus dat je het spel even herinstalleert en sa-mp verwijdert, je savegames blijven toch bewaard. Smijt er dan meteen de patch overheen en het moet werken ! Hey bedankt maar heb nog geen resultaat zelfde probleem .exe unkown Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.