koenww Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2006 op welke plaatsen kan je overal kleren halen, kopen. Want ik heb ook gta sa en die heb een hele tijd egspeeld maar vice city al zolang niemeer en nu heb k hem nog een geinstaleerd en is wel lol.. Maar waar kun je dat zwart gestreept costuum met een roze hemd eronder alweer halen, kopen? grtzz koen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2006 (bewerkt) Je hoeft eigenlijk geen kleren te kopen net zoals in San Andreas, hier krijg je het meestal in of na een bepaalde missie. Ze zijn dan te vinden op verschillende plaatsen in Vice City, meestal bij een winkeltje. Die jij bedoel is het Mr. Vercetti Outfit, deze krijg je nadat je de Pole Position Club hebt gekocht, je kan het pak bij Collar & Cuffs aan doen. Hier een screen: [Klik op de afbeelding voor vergroting] De informatie over de andere pakken kan ik je ook geven! De Street Outfit krijg je na de missie "An Old Friend" dit is dus al in het begin, dit pak zal ik elk savehuis verschijnen. Het Soiree Outfit krijg je na "The Party", dit is een missie van Rosenberg, wanneer je het pak hebt gekocht bij Rafael's kan je hem daar voortaan altijd weg halen. De Coveralls krijg je naar "Riot" dit is ook een missie van Rosenberg, je zal dit pak altijd in de North Point Mall in Vice Point vinden, om precies te zien in de Tooled Up (Dat gereedschaps winkeltje) Het Country Club Outfit krijg je naar de "Four Iron" missie, deze is van Avery Carrington, je zal het pak vinden bij Leaf Links (De golfclub) Het Havana Outfit krijg je naar "To Bit Hit" van Avery Carrington, dit pak is het uitfit van de Cubans, wanneer je de missie hebt gehaald zal hij altijd in Little Havana streetwear te krijgen zijn! Wanneer je dit outfit wilt hebben kan je het beste eerst het Cop Outfit (missie: No Escape?/Copland) verkrijgen, anders ligt het Havanaoutfit helemaal links in de winkel en kan je het niet meer pakken. Wanneer je eerst het Cop Outfit pakt zal je dit probleem niet hebben. Nu een handiger pak namelijk de Cop Outfit, wat natuurlijk een politie pak is, hiermee kan je ongestroord de politiebureau en de legerbasis betreden, je kan natuurlijk niet zomaar mensen killen omdat je dat pak aan hebt! Je krijg dit pak naar de "Cop Land" missie, de missie krijg je van de Protection Ring (V) hij zal altijd te krijgen zijn in het politiebureau van Washington Beach. Wanneer je "The Job" het voltooid van de Malibu krijg je de Bank Job Outfit, deze gebruik je in "The Job" het pak zelf is erg mooi! Hij zal altijd te krijgen zijn in de Malibu Club. Het Casual Outfit, dit pak krijg je naar Treacherous Swine, een missie van Colonel Cortez, wanneer je hem gehaald hebt zal hij in de Gash van de North Point Mall spawnen. Het Mr. Vercetti pak hem ik bovenaan deze post al behandeld. We hebben nu nog een trainingpak namelijk de Tracksuit, deze krijg je naar "Supply and Demand" een missie van Diaz. Je zal hem vinden bij de Jocksport in het Downtown gebied van Vice City (vlakbij The Well Stacked Pizza) Als laatste hebben we het wel bekende Frankie outfit, deze krijg je nadat je de 100% hebt gehaald, je vind het pak in de Vercetti Mansion, kijk maar eens goed wat op het t-shirt staat! Bovenstaande info is door mij zelf geschreven en dus niet zomaar gekopieërd, sommige screens heb ik wel van een andere site gehaald. Veel plezier ermee! @Baffie, thx voor je opmerking! Bewerkt: 15 oktober 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Maestro Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2006 Goed gedaan Typhoon, waarschijnlijk hebben hier best veel mensen wat aan die GTA VC net kopen, hebben geïnstalleerd, weer spelen na een lange tijd enz.. enz.. Met andere woorden goed werk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2006 Het Havana Outfit krijg je naar "To Bit Hit" van Avery Carrington, dit pak is het uitfit van de Cubans, wanneer je de missie hebt gehaald zal hij altijd in Little Havana streetwear te krijgen zijn! Nu een handiger pak namelijk de Cop Outfit, wat natuurlijk een politie pak is, hiermee kan je ongestroord de politiebureau en de legerbasis betreden, je kan natuurlijk niet zomaar mensen killen omdat je dat pak aan hebt! Je krijg dit pak naar de "Cop Land" missie, de missie krijg je van de Protection Ring (V) hij zal altijd te krijgen zijn in het politiebureau van Washington Beach. Bij deze twee kan je nog een exra kanttekening plaatsen. Om het Havana-outfit te blijven verkrijgen moet je eerst het Cop-outfit (missie: No Escape?/Copland) verkrijgen voordat je het Havana-outfit (missie: Two Bit Hit) krijgt. Anders ligt het Havanaoutfit helemaal links in de winkel, en kan je het niet meer pakken. Door het cop-outfit eerst te verkrijgen is dit niet zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Maestro Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2006 Oh ja goed gezien ik was dat echt helemaal vergeten ik had die missies gewoon af en toen lag hij daar snap je? Ik wel ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny. Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2006 probeer dit.. et geeft je andere klere: ( Cheat Code ) ONEARMEDBANDIT et geeft je andere klere.. en je ziet er 10x zo goed uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Rockahh Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2006 Ehm dat is een domme cheat want je veranderd in die kleine dikke aap.. Wat heb je daar nou aan Ga gewoon op zoek naar skins Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny. Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2006 Ehm dat is een domme cheat want je veranderd in die kleine dikke aap.. Wat heb je daar nou aan Ga gewoon op zoek naar skins er is nog een andere cheat en als je die vaak herhaalt verander je in andere personen.. er zijn er heel veel Code = SKILLLIKEDRESSINGUP en met PROGRAMMER dan krijg je dames armen en benen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Rockahh Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) I know maar wat jij zei dat was een domme cheat, je krijgt zo'n idiote skin van die dikkerd... Bewerkt: 18 oktober 2006 door GTA_Rockahh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Master100 Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2006 Ik dacht al want ik zag een keertje iemand met een Cop out-fit en dacht dat een Mod was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.