gammie_ Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Daar ben ik weer Dit zal een van mijn voorlopige sigs zijn want ik ga deze ook gebruiken omdat ik er toch wel trots op ben. Ik wil graag jullie reacties over deze messenger sig horen. Zoals je kan zien heb ik hem in twee uitvoeringen. Reageren
M4X Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Lollige sig met die msn mannetjes Ik vind de kleuren en de background erg mooi, maar het font past er niet echt bij. Kijk eens op 1001 Fonts daar vind je vast wel iets tussen . Rating: 7.5/10 Reageren
gammie_ Geplaatst: 13 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 (bewerkt) Lollige sig met die msn mannetjes Ik vind de kleuren en de background erg mooi, maar het font past er niet echt bij. Kijk eens op 1001 Fonts daar vind je vast wel iets tussen .Rating: 7.5/10 Oke bedankt voor je tip, ik ga er zeker even kijken Edit: Vond de achtergrond toch wat te fel hier in een andere versie: Bewerkt: 14 oktober 2006 door gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.