Jump to content

User Track Player.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Hey hoe moet ik muziek zetten in mijn User Track Player.

Ik heb er gewoon liedjes in gezet bij GTA San Andreas User Files bij User Track Player.

Toen ging ik naar de zender User Track Player.

En ik hoor geen muziek.

Alleen maar mensen die aan het ouwehoeren zijn.

Wat moet ik doen ?

En ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik het alleen maar topics gewoon waar het heel onduidelijk word uitgelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je de liedjes in je User Tracks map gezet hebt moet je eerst nog even naar 'Audio options' gaan en hier vervolgens de 'Play Mode' op 'Random' zetten en op 'Scan Usertracks' klikken. Als het goed is moet hij het hierna doen. Zo niet, dan kun je het altijd nog vragen. :)

randomkt8.th.jpg

(Klik voor vergroting)

random3ra2.th.jpg

(Klik voor vergroting)

Edit: @ Bericht hieronder: De User Tracks zullen ook gewoon bij Grand Tani Island moeten werken lijkt mij, ga in het hoofdmenu (of pauzemenu) naar 'Options', vervolgens naar 'Audio Options', selecteer hierna 'User Tracks Options' en hier kun je de User Tracks scannen. En je moet de Play Mode op 'Random' zetten en niet op 'Radio' zoals jij zei. ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Grand Tani Islands.

Kan ik dan ook liedjes afspelen met de User track Player ?

Hij staat wel in GTA San Andreas User Files de map User Track Player.

En ook op de Radio.

Maar staat tie wel bij de Options ?

Edit oke bedankt Bling ik ga het proberen !

Bewerkt: door denkaanhenk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Grand Tani Islands.

Kan ik dan ook liedjes afspelen met de User track Player ?

Hij staat wel in GTA San Andreas User Files de map User Track Player.

En ook op de Radio.

Maar staat tie wel bij de Options ?

Dit zou normaal gewoon moeten werken, ja.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb gedaan wat jij zei maar ik hoor niks van mijn muziek :$

Wat voor bestanden moet die muziek zijn? (quicktime, itunes,windowsmediaplayer) maakt dat uit? Ik heb bv liedjes gedownload via limewire , maar ze werken niet op GTA ...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gedaan wat jij zei maar ik hoor niks van mijn muziek :$

Wat voor bestanden moet die muziek zijn? (quicktime, itunes,windowsmediaplayer) maakt dat uit? Ik heb bv liedjes gedownload via limewire , maar ze werken niet op GTA ...

Er kunnen WMA en MP3 zoiezo op. Dat weet ik zeker. Maar je moet wel onthouden dat het ook mogelijk is dat er eerst reclame e.d. komt, het is tenslotte een radiozender, en je hoort dus ook andere dingen tussen de liedjes door.

Link to comment
Delen op andere websites

Een kleine aanvulling op Dutchy:

Als je bij de opties 'Radio' hebt gezet dan komt er ook reclame, maar dat kan je skippen door op F5 te drukken, en hij meteen naar een liedje gaat. Zo kan je ook skippen tot je je favoriete liedje hebt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
Ik heb gedaan wat Bling & Dutchy gezegt hebben.

Maar het lukt gewoon niet :(

EDIT: Als ik op F5 druk :N

Heb je de instellingen goed staan zoals hierboven wordt vermeld? Hoe dan ook, het kan zijn dat er een F-lock op je toetsenbord zit. Met die toets kun je de F toetsen in- of juist uitschakelen. Het is misschien niet echt een oplossing, maar zoiets zie je snel over het hoofd. Anders kan je via de instellingen checken of er überhaupt wel een toets voor is. Ga in het menu naar; 'options > controller setup > redefine controls > vehicle controls'. Kijk dan bij 'user track skip' welke toets daarachter staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gedaan wat Bling & Dutchy gezegt hebben.

Maar het lukt gewoon niet :(

EDIT: Als ik op F5 druk :N

Heb je de instellingen goed staan zoals hierboven wordt vermeld? Hoe dan ook, het kan zijn dat er een F-lock op je toetsenbord zit. Met die toets kun je de F toetsen in- of juist uitschakelen. Het is misschien niet echt een oplossing, maar zoiets zie je snel over het hoofd. Anders kan je via de instellingen checken of er überhaupt wel een toets voor is. Ga in het menu naar; 'options > controller setup > redefine controls > vehicle controls'. Kijk dan bij 'user track skip' welke toets daarachter staat.

Ja, die zijn allebei oké ik heb trouwens een laptop licht het daaraan?

En in mijn User Tracks folder staat gewoon een map met de liedjes.

Moet ik die stuk voor stuk erin zetten of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...