SendaR Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 hey, ik heb laatst MTA voor SA gedowned, en als ik wil opstarten krijg ik zwart scherm, en daarna kom ik gwoon weer terug op mn bureaublad, hoe kan dit, en kan dit verholpen worden? Alvast Bedankt GAME ON! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Ja dat heb ik ook! Ik heb mijn versie gedowngraded, ik heb geen andere mods erop staan, maar toch doet hij dit! Ik snap er ook niets van, maar bij mij komt 'ie dan niet terug op het bureablad maar loopt 'ie gewoon vast en dan moet ik mijn computer weer resetten enzo. Heel vervelend ik wil gewoon MTA'en wie kan ons helpen? Reageren
RTS Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 @SendaR, welke versie van GTASA heb je? Als je 2.0 hebt downgrade hem dan naar 1.0 met deze tool: http://talidan.littlewhitey.net/gtasapatch.exe Ik weet zo je probleem niet wakkiegeslacht, ik zal eens kijken. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Hmm ik weet zeker dat ik v1 heb want als ik die patch download zegt ie 'there's nothing to patch, all the files are already patched' ofzo. Misschien is er wat misgegaan toen ik hem patchde..? Ik had namelijk origineel v2. Bewerkt: 14 oktober 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Advancegta Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Probeer het dan eens handmatig. Plak de bestand hier uit: Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script Natuurlijk wel eerst met winrar uitpakken. Klik En dan zou het moeten werken kom je nog meer problemen tegen post het hier dan even Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.