gike Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Hey, Ik heb net ergens gelezen dat je ontplofte vliegtuigen met wat cheats in de lucht kunt kapen maar kan iemand me nog is uitleggen hoe dat moet alvast bedankt wel voor ps2 Bewerkt: 14 oktober 2006 door gike Reageren
Cencicodis Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Hey,Ik heb net ergens gelezen dat je ontplofte vliegtuigen met wat cheats in de lucht kunt kapen maar kan iemand me nog is uitleggen hoe dat moet alvast bedankt wel voor ps2 Heb ik nergens gelezen. Waar heb je het gelezen?? Reageren
Lampje Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Kijk even dit topic door, Daar werd het wel voor de Xbox gevraagt, maar als je de cheats van de Playstation weet hoef je die alleen te vervangen Succes Reageren
gike Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) bedankt ik hem het afgedrukt maar in plaats van de xbox codes heb ik het afgedrukt met de ps2 cheats nogmaals bedankt kzal veel lol hebben ik moest niet veranderen het waren al cheats voor de ps2 Bewerkt: 14 oktober 2006 door gike Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.