Jump to content

ik wil een x360

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil egt heel erg graag een xbox 360, maar ik verdien simpelweg gewoon niet genoeg geld. weet iemand een manier om geld te verdienen? ik zou heel erg graag goede manieren om geld te verdienen horen

Geplaatst: (bewerkt)

Uhm :ch:

Erg rare vraag killerx...

Misschien een baantje zoeken. Vakkenvullen is een optie, Maar je verdient erg weinig, en het is ***werk.

Ik denk dat je het beste in het voorjaar asperges kunt gaan steken. Hiermee verdien je egt heel erg veel. het is wel in een bepaald seizoen. Dus dat moet je even navragen.

veel succes.

pennywise

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Door werk verdien je geld :puh: (nooit gedacht he!).

Gewoon kijken of er wat vacatures in je plaats zijn.

Maar je kan natuurlijk ook gewoon een brief naar Sinterklaas sturen :engel:

Je kunt natuurlijk op heel veel manieren geld verdienen.

• Als de mogelijkheid er is, kun je gaan oppassen. Dat is wel zo'n beetje het meest relaxte baantje wat er is meestal, lekker op de bank zitten en dan ook nog wat geld bijverdienen.
  • Wat ook veel mensen doen is een kranten- of folderwijk, waar ook wel wat geld mee te verdienen is. Het nadeel daarvan is dat je het altijd moet, ook als het ijskoud is, of als het regent en stormt.

Voor meer bijbaantjes kun je kijken op Scholierenwerk. Daar staan ook heel wat opties voor bijbaantjes of vakantiewerk. Verder kun je natuurlijk ook op Goolge naar bijbaantje zoeken, dan kom je hier.

[Edit] Je kunt ook gewoon wachten totdat je met je geld dat je verdient uiteindelijk wel genoeg hebt, geduld is een schone zaak!

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:
ik wil egt heel erg graag een xbox 360, maar ik verdien simpelweg gewoon niet genoeg geld. weet iemand een manier om geld te verdienen? ik zou heel erg graag goede manieren om geld te verdienen horen

Hoe oud ben je trouwens? Wat voor werk doe je trouwens? Hoe ouder je bent hoe meer salaris je krijgt. Op deze website vind je informatie over over netto en bruto uurlonen. Kijk eens of je genoeg verdient. Als dat niet het geval is, dan zou je kunnen proberen om een salarisverhoging te vragen. Ik kan je bijvoorbeeld vertellen dat het werken in een Callcenter goed verdient, maar het is rotwerk om te doen. Je moet echt een vlotte babbel hebben. Door een sollicitatie heen komen bij een Callcenter is niet erg makkelijk. Je moet soms een beltest doen en daaruit moet blijken of je geschikt ben voor het baantje in het Callcenter. Het voordeel van het baantje is dat je je eigen tijden kunt bepalen. Er is wel een minimum aantal uren dat je moet werken.

Je kunt ook gebruik maken van je netwerk. Er zijn altijd mensen in je omgeving die misschien iets voor je kunnen betekenen op het gebied van werk. Daarnaast kun je kijken in je buurt of er winkels zijn waar ze mensen zoeken.

Je zult er toch moeite werk voor moeten doen. Als je echt iets graag wilt zul je dus je energie erin moeten steken. Geld groeit nou eenmaal niet aan de bomen. Helaas :puh:

enkele opties:

-Een bijbaantje

-of je doet mee met prijsvragen om een xbox 360 te winnen, nou is daar de kans wel 0,0005 % :puh:

-Wat een manier is ruim je kamer op, kijk of je dingen die je niet nodig hebt zoals die oude mobiel of de ps2 waar je nooit op speelt, je zou dat kunnen verkopen op internet zo kun je wat bijverdienen en duurt het minder lang om die xbox 360 te kopen.

Ik wens je nog veel succes :cya:

Bewerkt: door gammie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...