RS-modder Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) beste mensen. ik heb een vraag mijn computer is super traag. enhij doet het niet meer goed ik wou sa ff opnieuw instaleren loopt hij vast. wat kan ik hier aan doen. sorry als dit verkeerd staat Bewerkt: 14 oktober 2006 door Rs-modder Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Als je systeemeisen al niet helemaal goed voldoen aan bijvoorbeeld San Andreas, dan kan het zijn dat het spel traag gaat, en daarmee je PC als je er zo'n groot spel als San Andreas op zet. De systeemeissen zijn deze: Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Als de PC al wat verouderd is, dan is het ook wat logischer dat hij met de meest nieuwe spellen een beetje gaat flippen. Ik denk dat we je ook beter kunnen helpen als je zelf nog verteld wat jouw PC allemaal kan, oftwel, wat is het voor PC, hoeveel geheugen, enzovoorts. Dit kun je bekijken door naar Start -> Uitvoeren te gaan, en dan dxdiag in de tikken. Reageren
RS-modder Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 eerst deet hij het altijd perfect maar nu niet meer en ik heb net alle grote dingen van me pc gehaalt Reageren
Velaro Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 eerst deet hij het altijd perfect maar nu niet meer en ik heb net alle grote dingen van me pc gehaalt Misschien ligt het aan spyware of ander gespuis.. Het kan zijn dat in iets wat je hebt gedownload spyware zat of in een E-Mail of iets anders.. Scan je PC eens met verschillende programma's, en verwijder alle dingen die je niet meer nodig hebt of gebruikt. Een paar eventueel hele handige programma's zijn: AVG Anti-Virus Hitman Pro Verwijdert automatisch alles wat het als 'slecht' beschouwt, pas hier dus mee op ! Crap Cleaner Registry Cleaner Ik hoop dat het hiermee werkt ! Reageren
RS-modder Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 bedankt maar ik heb daar geen verstand van maar ik heb een oplossing. bij mijn moeders werk werkt iemand die weet alles van computers hij wist mijn hardeschijf ff Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.