Mythbuster Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Oke nadat ik eerst MTA had geprobeerd heb ik nu SA: MP, en als ik hem open dan krijg ik eerst 5000 errors(Bij wijze van spreken, het zijn er maar 10), da een programmatje waar ik servers kan toevoegen en alles. Dus ik heb servers gezocht op een of andere site. Als ik ze dan toevoeg, en ik doe connect, dan start hij normaal op. Maar dan krijg ik bij 1 server alleen water te zien, en dan blijft hij hangen, bij een andere, zie ik 3 bomen in de lucht zweven en dan blijft hij hangen, enz. enz. Er werkt dus geen een server die ik tot nu toe heb geprobeerd. Ik heb de eerste versie van GTA: SA. Weet iemand misschien een oplossing of een oorzaak?. BTW: de soort "console"(links dus) zegt: Connecting to: dan een bepaald ip (ligt eraan welke server) Connecting succes. Loading Network Game En dan blijft mijn beeld hangen (dus dan sluit ik hem gewoon af met Windows toets op toetsenbord en dan GTA San Andreas rechts klikken en sluiten) Ik weet niet of ik iets fout doe, en ook niet waarom ik eerst dat programmaatje om servers toe te voegen niet kreeg en nu wel. Weet iemand misschien een oplossing? Behalve MTA weer installeren, want ik wil ook uit m'n auto kunnen Edit: Ik heb wel een paar mods in GTA staan, maar ik heb de handling, .ide en carcols weer naar orgineel gezet, zou dit een probleem kunnen zijn? Zou opnieuw installeren van GTA en/of SA: MP misschien helpen??? Alvast bedankt EDIT 2: Als ik dat programmaatje opstart voor de servers krijg ik nu ook de errors niet meer dus dat is al een probleem minder Bewerkt: 14 oktober 2006 door Mythbuster Reageren
bboymark13 Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Dit is nou ook mijn probleem. Bij mij laadt hij wel alle servers en als ik op connect druk en start het spel op en als ik op new game drukt dan blijft hij hangen. Hij laadt het beeld wel maar ik kan me niet bewegen. Kan iemand helpen? alsvast bedankt Bewerkt: 14 oktober 2006 door bboymark13 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Hmm ik hoef helemaal niet op new game te drukken, je klikt in dat programma toch gewoon op servers/connect? Bij mij word dan mijn beeld zwart, dan kijg ik een plaatje van SA: MP, dan een laadscherm ervan, dan zie ik alleen water en ik kan me ook niet bewegen en dan doet niks het nog zeg maar... Alvast bedankt Reageren
bboymark13 Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Hmm als ik in die lijst met servers ben dan klik op connect dan start hij op en ik krijg een laadscherm van sa mp en kom ik in het menu terecht en dan klik op new game. Dan laad hij hem en dan zie ik alleen de letters vinewood staan en ik kan me niet bewegen. Of heb ik iets fout om dat ik op new game moet drukken??? Bewerkt: 14 oktober 2006 door bboymark13 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Ik heb geen idee eerlijk gezegt, misschien dat iemand die hier veel van afweet ons kan helpen Reageren
Velaro Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Hmm als ik in die lijst met servers ben dan klik op connect dan start hij op en ik krijg een laadscherm van sa mp en kom ik in het menu terecht en dan klik op new game. Dan laad hij hem en dan zie ik alleen de letters vinewood staan en ik kan me niet bewegen.Of heb ik iets fout om dat ik op new game moet drukken??? Misschien is de server vol of heb je een ander probleem, kijk eens linksbovenaan of daar iets valt te zien van tekst. Normaal hoef je eigenlijk zelfs niet op 'New Game' drukken maar start het automatisch op; Druk dus niet per abuis op escape of iets anders. Als het probleem blijft voorkomen dan zeg je het maar ! Reageren
Mythbuster Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Bij mij niet, als ik connect doe, op welke server dan ook, zie ik links boven staan dan Energie omhoog is, rechtsboven gewoonn dat vuistje en health en alles, linksonder de map/radar, en dan gewoon water, en dat van connecting to .... En connection succes. connecting network game (of zoiets) Kan iemand a.u.b. helpen? EDIT: Ik word nu echt gek, klik ik net een server aan, start hij op, staat er de hele tijd server is full links, dus ik denk he hij doet het, alleen nu even een lege server vinden, dus ik proberen, maar nee hoor, hij bleef gewoon weer hangen, en nou werkte het niet als ik die windows toets indrukte dus toen moest ik m'n computer weer opnieuw opstarte Maar ik heb dus heel misschien de oorzaak wel gevonden, want ik heb dus een crack omdat er in mijn DVD/CD een barst zit, zou dit de oorzaak kunnen zijn? Of zou het komen door 3 mods(alleen modellen, geen handling of .ide of carcols mods, alleen de models?) Zo ja, kan iemand dan een link naar een orginele GTA3.img pm-en of die sturen als dat gaat... A.U.B.... Ik heb dat "Getting started" van wiki.sa-mp precies opgevolgd en hij loopt nog steeds vast.. Alvast bedankt... Bewerkt: 14 oktober 2006 door Mythbuster Reageren
Velaro Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Bij mij niet, als ik connect doe, op welke server dan ook, zie ik links boven staan dan Energie omhoog is, rechtsboven gewoonn dat vuistje en health en alles, linksonder de map/radar, en dan gewoon water, en dat van connecting to .... En connection succes. connecting network game (of zoiets) Kan iemand a.u.b. helpen? EDIT: Ik word nu echt gek, klik ik net een server aan, start hij op, staat er de hele tijd server is full links, dus ik denk he hij doet het, alleen nu even een lege server vinden, dus ik proberen, maar nee hoor, hij bleef gewoon weer hangen, en nou werkte het niet als ik die windows toets indrukte dus toen moest ik m'n computer weer opnieuw opstarte Maar ik heb dus heel misschien de oorzaak wel gevonden, want ik heb dus een crack omdat er in mijn DVD/CD een barst zit, zou dit de oorzaak kunnen zijn? Of zou het komen door 3 mods(alleen modellen, geen handling of .ide of carcols mods, alleen de models?) Zo ja, kan iemand dan een link naar een orginele GTA3.img pm-en of die sturen als dat gaat... A.U.B.... Ik heb dat "Getting started" van wiki.sa-mp precies opgevolgd en hij loopt nog steeds vast.. Alvast bedankt... Die mods zouden inderdaad de oorzaak kunnen zijn.. Probeer die eraf te gooien als je back-ups gemaakt hebt en zonee zul je hem toch écht wel opnieuw moeten installeren, je savegames blijven automatisch bewaard en veel anders zit er niet op. Vraag anders even aan je buur/vriend of je zijn DVD mag gebruiken indien iemand die heeft. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Oke bedankt Ik ben nu met img tool mods er uit aan het halen(vanuit automatische backups van S.A.M.I.) en ik hoop dat het werkt, ik weet niemand anders hier dichtbij die hem heeft. Ik kan alleen 1 backup niet vinden, die van de politie Rancher... Maar deinstalleren gaat denk ik niet, want ik kan hem niet vanuit de crack weer installeren en de DVD doet het denk ik niet meer Maarja. anders maar gewoon op MTA Deathmatch wachten Edit: Oke ik geef op, SA: MP wint, hij doet het nog steeds niet, ik wacht wel op MTA Deathmatch Bewerkt: 14 oktober 2006 door Mythbuster Reageren
Flame^ Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=1325.0 Download die fix en ga na of je SA v1.0 hebt. Reageren
Kraay Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Ben je er ook zeker van dat je Firewall hem niet blokkeerd? Dan kun je ook wel is dat probleem hebben. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik heb die browser fix geinstalleerd en alles, en hij blijft nog steeds hangen.. dus SA: MP wint het van me Maar, hoe weet ik zeker dat ik V1.1 heb? Ik weet dat ik gewoon kan modden, want ik had de Doherty Garage in een West Coast garage gemod, en bijna alle voertuigen in andere real-life voertuigen zeg maar, dus... Ik weet niet of dat een soort bewijs is dat ik V1.1 heb.. Maar ik kan denk ik beter wachten op MTA Deathmatch Want SA: MP doet het niet Reageren
ikt Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) *moet me ogen opendoen* *verwijdert* Bewerkt: 15 oktober 2006 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.