Jump to content

auto's tunen!¿!

Recommended Posts

Geplaatst:

ik hoor van iedereen dat auto's tunen heel mooi is.

Maar waar kan je eigenlijk je auto's tunen??

en wanneer moet je dan eerst een bepaalde missie halen??

Geplaatst:

Ik heb een missie gedaan dat ik een auto moest tunen en dat ik daarna met die auto een competitie moest doen, volgens mij kon je daarna vrij auto's tunen, maar als ik er met een auto naar toe rijd gaat die garage niet open, of kan je niet eender welke auto tunen?

Geplaatst:

jij bedoelt die garage in los santos die gaat bij mij ook nie open!!!!

en ik d8 dat je daar altijd auto's kon tunen.

maar zijn er nie meer garages??¿¿

Geplaatst:
:D:D die garage waar da ge naartoe ga voor die race kunde enkel lowrider's tunen in mulholland(dachtk tog is daar in de buurt tog) andere auto's tunen
Geplaatst:

Lezen jullie de kaart niet ofzo?? Jezus....

Anyway, op de kaart staan symbooltjes met een rood tangetje, daar kan je ze tunen, maar soms moet je deze garages unlocken met een missie voordat je er gebruik van kunt maken.

Geplaatst:

En voordat iemand weer zo'n vraag stelt-> maar de MOD garage gaat niet open?

Er zijn 4 garages

2 in los santos-> bij de ene(in de buurt van de haven) kun je alleen lowriders tunen zoals blade,savannah etc. en ergens bij muilholland kun je auto's tunen waar je alleen kleuren,nitro,wielen,hydraulics kunt veranderen

In san fierro zijn er ook twee:

Bij de autohandelaar Wang Cars zit er een die is hetzelfde als in los santos dat je alleen kleuren,nitro,hydraulics kunt veranderen(en soms ook een spoiler ligt aan auto)

En de echte tuning garage ligt in het westen van san fierro. Hier kun je alles aan verbouwen maar het ligt aan de auto waar je hem moet tunen

Dus een Super GT wagen kun je alleen bij de autohandelaar Wang cars en in muilholland tunen terwijl je een Egly wagen bij de "echte" tuninggarage kan tunen

Gr Shinryu

Geplaatst:
En voordat iemand weer zo'n vraag stelt-> maar de MOD garage gaat niet open?

Er zijn 4 garages

2 in los santos-> bij de ene(in de buurt van de haven) kun je alleen lowriders tunen zoals blade,savannah etc. en ergens bij muilholland kun je auto's tunen waar je alleen kleuren,nitro,wielen,hydraulics kunt veranderen

In san fierro zijn er ook twee:

Bij de autohandelaar Wang Cars zit er een die is hetzelfde als in los santos dat je alleen kleuren,nitro,hydraulics kunt veranderen(en soms ook een spoiler ligt aan auto)

En de echte tuning garage ligt in het westen van san fierro. Hier kun je alles aan verbouwen maar het ligt aan de auto waar je hem moet tunen

Dus een Super GT wagen kun je alleen bij de autohandelaar Wang cars en in muilholland tunen terwijl je een Egly wagen bij de "echte" tuninggarage kan tunen

Gr Shinryu

Nissan...Skyline...Mitsubishi...Evo...*kuch* *kuch*

Wheel Arch Angels Street Racing Shop heetie..

Leuk ding wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...