Jump to content

Slaapstand

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal. Ik heb een probleem met m'n pc. Hij valt na 10 á 20 seconden uit. Hij schakelt dan slaapstand in. Dit is heel erg lastig. Weet iemand hier een oplossing voor? Want elke keer als ik hem opstart valt hij uit en kan ik dus niets doen. Bvd. dank! :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is niet zo mooi -Roy-, maar ik heb een aantal weken het voor een klasgenoot ingesteld en ik weet niet of je het binnen 20seconden gaat halen, maar het kan het proberen waard zijn. Ik zal het uitleggen: Ga naar; 'Start > Configuratiescherm > Energiebeheer'. Dan kies je voor Energiebeheerschema's bijvoorbeeld: Thuis en Kantoor. Je zal dan zien dat de computer nooit na zoveel minuten uit gaat. Dan ga je indien mogelijk naar het tabblad Slaapstad en daar vink je als die al niet uitgevinkt is: het hokje 'Slaapstad inschakelen' af. Dan druk je simpel weg op toepassen en dan zal het probleem zeer waarschijnlijk verholpen zijn. Hoe het met die tijd zit dat weet ik niet, maar als je de slaapstand gewoon uitzet dan is er wat mij betreft geen probleem. Mocht dit niet lukken dan kunnen we het nog eventueel via het register of een andere manier proberen. Doe dit eerst maar en dan zien we wel weer verder! ;)

slaapstand1zh6.th.png slaapstand2eu4.th.png slaapstand3cp6.th.png

Edit: Daar doen we het voor Roy! ;)

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Bedankt voor je reactie. Ik heb het al geprobeerd en hij doet het nu al langer dan 20 seconden! _O_ Nu maar hopen dat er geen verdere problemen optreden. Bedankt! _O_

Geplaatst:

Als je computer nog steeds om de zoveel tijd uitvalt, kun je proberen te draaien onder Veilige Modus. Misscien valt je computer dan niet uit, en kun je rustig zonder tijdsdruk het probleem oplossen.

Geplaatst:

Probleem opgelost! Ik had de dag voordat hij raar ging doen, de pc gedefragmenteerd. Toen is er waarschijnlijk wat mis gegaan. Nu heb ik hem nog een keer gedefragmenteerd en nu werkt alles weer goed. Nogmaals bedankt voor jullie reactie's.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...