Toni Caprioni Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Ik heb een vraag over de PSP. IK wil graag binnenkort een PSP kopen. Alleen de memorysticks zijn best prijzig als het gaat om 2Gb of meer. Ik heb eens gekeken en heb wat goedkopere memorysticks gezien. Kan ik een normale memorysticks voor telefoons enz. gebruiken voor mn PSP om daar muzieken films op te zetten???? Alvast een bedankje. Reageren
M4X Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Ik weet het niet zeker maar ik denk het niet. Dit komt omdat Sony geld aan de memory sticks wil verdienen, dus hierdoor zal er vast wel iets opzitten wat een telefoon geheugenkaart niet heeft. Hieronder een plaatje van een psp memory stick, dus ik zou zeggen vergelijk die van je telefoon er maar mee: Reageren
The GamerII Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) dit was bij mij ook een probleem.. ik wist niet wat ik ging doen met value pack.. of ik kocht een value pack met spel en memory stick 32mb of k kocht value pack met 1gb stick.. ik heb gwwon vor de 1gb stick gekozen want dar heb je eigelijk veel meer aan omdat je dan zoveel spellen kan opslaan en met 32 mb niet edit je mobiel geheugen past niet in een psp.. iedergeval bij de meeste merken.. misschien het sony merk wel want daar weet k t niet van Bewerkt: 14 oktober 2006 door the gamer2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.