Jump to content

Symantec Antivirus

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

Mijn vader heeft een anti virus programma symantec Antivirus. Nou hebben wij deze al een tijdje. We gebruiken nu een andere maar dat is proeftijd. Ik wil graag gewoon onze symantec (die we op cd hebben) weer installeren, nou is mijn vraag: Is dit nu een goed antivirus programma of is hij te 'oud' en niet goed genoeg voor deze tijd?

Groet gammie :cya:

Geplaatst:

Zolang jouw antivirusprogramma, Symantec Antivirus dus, nog steeds wordt upgedate door de makers, dan is er volgens mij niets aan de hand, dan word het programma gewoon telkens opnieuw geupdate tegen de nieuwste virussen. Je moet er dan natuurlijk wel om denken dat je zelf ook steeds maar blijft updaten, anders heeft het natuurlijk ook niet zoveel zin.

Mocht je toch iets anders willen, dan raad ik je het gratis programma AVG Free aan. De downloadpagina kun je hier vinden.

Geplaatst:

Hallo!

Hier gebruiken wij ook Symantec Antivirus :) Hij waarschuwt alleen als er virusssen/spyware zijn :) Hij updated elke dag. En als er iest loos is waarschuwt hij METEEN :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Zolang jouw antivirusprogramma, Symantec Antivirus dus, nog steeds wordt upgedate door de makers, dan is er volgens mij niets aan de hand, dan word het programma gewoon telkens opnieuw geupdate tegen de nieuwste virussen. Je moet er dan natuurlijk wel om denken dat je zelf ook steeds maar blijft updaten, anders heeft het natuurlijk ook niet zoveel zin.

Mocht je toch iets anders willen, dan raad ik je het gratis programma AVG Free aan. De downloadpagina kun je hier vinden.

Oke bedankt voor je reactie ;) ! ik ga toch over om symantec antivirus te installeren.

ps: je hebt gelijk met het update en dat doet symantec ook nog steeds. Ik kwam eigenlijk met deze vraag omdat ik wel is hoor dat de ene beter is dan de andere op die manier vroeg ik dit, of het nog een goed antivirus programma is tegen de virussen van tegenwoordig.

Edit: Oke dan ikt zo te horen is hij dus nog goed in zijn werk :)

Bewerkt: door gammie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...