need my speed Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 In mjn level start je in een soort gevangenis, en staan er een Cop Car en een SWAT Van voor de ingang (waar je natuurlijk overheen kan springen, en zo dus kan ontsnappen. Iets verder op staat een blauwe telefoon (net zoals in het orginele level 1). Als je deze opneemt krijg je deze tekst te horen: 'So you're escaped out of the prison? Nice. That foolish cops are trying to kill our people. Join the Brotherhood and you will be rewarded with respect and goodies!' 'I'll join.' 'Great, my brother! Take this Pistol to get started. Now follow the big pink arrow to go to your savehouse, here you can save you progress, if you have enough money of course! Good luck, my brother.' Als het laatste stukje tekst (van Great tot course) verschijnt moet er een pistool spawnen, en als het laatste stukje tekst is afgelopen moet er een grote roze pijl verschijnen die naar het savehouse wijst. Als je bij het savehouse bent aangekomen krijg je het volgende stukje tekst: 'I see you've found your home. After you've completed enough missions for us we will give you different weapons. You can find them by this house. Oh wait, what's that sound? AHHHH!!!' 'Holy shit! I can better go to his house...' En dan kan je een missie doen bij de groene telefoon, die dan dus gespawnt wordt. Maar, hoe script ik de hele missie? Reageren
NIELS_ Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 In mjn level start je in een soort gevangenis, en staan er een Cop Car en een SWAT Van voor de ingang (waar je natuurlijk overheen kan springen, en zo dus kan ontsnappen. Iets verder op staat een blauwe telefoon (net zoals in het orginele level 1). Als je deze opneemt krijg je deze tekst te horen:'So you're escaped out of the prison? Nice. That foolish cops are trying to kill our people. Join the Brotherhood and you will be rewarded with respect and goodies!' 'I'll join.' 'Great, my brother! Take this Pistol to get started. Now follow the big pink arrow to go to your savehouse, here you can save you progress, if you have enough money of course! Good luck, my brother.' Als het laatste stukje tekst (van Great tot course) verschijnt moet er een pistool spawnen, en als het laatste stukje tekst is afgelopen moet er een grote roze pijl verschijnen die naar het savehouse wijst. Als je bij het savehouse bent aangekomen krijg je het volgende stukje tekst: 'I see you've found your home. After you've completed enough missions for us we will give you different weapons. You can find them by this house. Oh wait, what's that sound? AHHHH!!!' 'Holy shit! I can better go to his house...' En dan kan je een missie doen bij de groene telefoon, die dan dus gespawnt wordt. Maar, hoe script ik de hele missie? Ik denk niet dat je wat aan mij hebt, maar heb je al hier gekeken? Reageren
need my speed Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ja, ma rdaar staat alleen bij hoe je een missie moet maken waarbij je een auto moet uitkiezen. IK weet wel hoe je bijvoorbeeld zo'n groene telefoon laat spawnen of die grote roze pijl laat spawnen, maar ik snap dat gedoe met subroutines en weet ik veel wat allemaal niet. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 bij de downloads van gta2 op deze site, zit een documentatie van de scripter (in het engels). mischien kan je daar wat uithalen? Reageren
Joriz Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Op WikiGTA staat een zeer uitgebreide documentatie in het Nederlands. http://nl.wikigta.org/index.php/Scripting_...rial_%28GTA2%29 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.