Theunknown Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 HI peepz ! ik heb nu dus een heel irritant probleem..ik ben al *** bijna 8 uur bezig om die focking 3e vliegmissie te halen op de vliegschool ( door cirkels vliegen dan en netjes landen ) Anyway , stel ik post mijn savegame ? kan iemand dat dan ff heel aub voor mij halen ^^ en dan opnieuw saven en sturen Dank
NandroDavids Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 HI peepz ! ik heb nu dus een heel irritant probleem..ik ben al *** bijna 8 uur bezig om die focking 3e vliegmissie te halen op de vliegschool ( door cirkels vliegen dan en netjes landen ) Anyway , stel ik post mijn savegame ? kan iemand dat dan ff heel aub voor mij halen ^^ en dan opnieuw saven en sturen Dank Allereerst natuurlijk van harte welkom op het Forum Theunknown! Je savegame hier posten is absoluut geen probleem hoor, er zijn hier genoeg mensen die je dan even gauw helpen. De savegame waarin je de vliegschool nog moet halen kun je trouwens beter >>hier<< posten, daar staat hij op de goede plek.
Velaro Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 HI peepz ! ik heb nu dus een heel irritant probleem..ik ben al *** bijna 8 uur bezig om die focking 3e vliegmissie te halen op de vliegschool ( door cirkels vliegen dan en netjes landen ) Anyway , stel ik post mijn savegame ? kan iemand dat dan ff heel aub voor mij halen ^^ en dan opnieuw saven en sturen Dank Ik wil hem wel doen, maar dan moet je je savegame in je bericht zetten en natuurlijk moet dit verplaatst worden naar het Savegame Aanvraag Forum. Zet je savegale dus even in je post, en een mod verplaatst dit wel !
Bling Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Hey Theunknown, welkom op het forum. Dit topic hoort eigenlijk thuis in het 'savegame aanvraag' fora aangezien je vraagt of iemand de missie wilt halen. Je kunt je savegame uploaden met rapidshare of door hem toe te voegen via de persoonlijke bijlage die je ziet onder het bericht als je aan het typen bent. Als je dit hebt gedaan wil ik de savegame wel voor je halen. Edit: Damn, 2 mensen zijn me voor. Bewerkt: 14 oktober 2006 door Bling
Theunknown Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Dank dank voor jullie welkom =) en ja sorry ik zal erop zetten..ik draai een beetje door na uren lang gamen en het lukt maar niet maar ik zal hem ff uploaden en het op de goeie plek maken ^^ >>> Door .Levi.: Moved to Savegame Aanvraag Forum. Je kunt hier gewoon je savegame uploaden.<<< Bewerkt: 14 oktober 2006 door .Levi.
Recommended Posts