bramboy Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2006 weet iemand of er en savegame of een trainer voor ps2 is?? gta 3,vc of sa!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Maestro Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2006 Tuurlijk niet hoe wou je dat doen.. En Als er een trainer was, dan moest het ten 1e een DVD-File zijn want PS2 Files kan niemand maken behalve de PS2 Originals maar dat is niemand hier, in ieder geval dan moet die trainer ook nog de controller aan kunnen en zo en dat is zo verdomd lastig dat het bijna onmogelijk is, dus ga er maar uit dat die er niet is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2006 Je hebt wel zogenaamde "cheat discs" gewoon een schijfje met codes erop. armax heet dat geloof ik? ik weet zelf niet hoe het helemaal in elkaar zit, dan kun je beter wachten op een reactie van iemand die daar meer verstand vanheeft. ik meld alleen even dat zoiets niet onmogelijk is. greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Maestro Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2006 "BIJNA" Onmogelijk hoje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Rockahh Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2006 Bijna is ongeveer hetzelfde.. Ach ja wat maakt het ook uit we weten nu dat het wel mogelijk is maar een beetje heel erg lastig.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 21 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 nou in ieder geval bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 Voor San Andreas is er een cheatdisk zoals Proximitus al melde. Er is ook een 100% savegame voor San Andreas. Deze staat hier op gtagames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 ja dat klopt, ik heb die cheat-disc voor sa een keer in de winkel zien liggen. maar dat was wel een hele tijd geleden! ik weet niet of die nog te koop is maar dat zal wel. er zijn geen cheatdiscs voor 3 of vc!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.