Damos Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Ik heb een vraag hoe zit dat nu met call of duty 3. De game komt niet op de pc uit zag ik op de website van activision uit. Maar wel op de ps2. De game word gemaakt door Treyarch. En nu las ik op een iste waar iemand reageerde op iemand zijn vraag. Dat infinity ward ook een call of duty 3 maakte alleen deze voor de pc. Reageren
Velaro Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Ik heb een vraag hoe zit dat nu met call of duty 3.De game komt niet op de pc uit zag ik op de website van activision uit. Maar wel op de ps2. De game word gemaakt door Treyarch. En nu las ik op een iste waar iemand reageerde op iemand zijn vraag. Dat infinity ward ook een call of duty 3 maakte alleen deze voor de pc. Op de site staat dat deze game op de volgende platformen komt: Xbox® Wii™ Xbox 360™ PlayStation®2 PlayStation®3 Lijkt dus dat dit klopt, want het is de officiele site. Hij komt uit in november, ik denk dat je het nu snapt en heb je nog vragen zeg je het me maar ! Reageren
Damos Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 JA ik heb nog een vraag er is bewezen dat er toch call of duty 3 op de pc kwam. Maakt infinity Ward die of komt die er echt niet. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) JA ik heb nog een vraag er is bewezen dat er toch call of duty 3 op de pc kwam.Maakt infinity Ward die of komt die er echt niet. Op deze vraag kan ik je wel antwoorden. Ik heb gelezen in Gunk magazine (belgisch gamemagazine) Dat de makers van Call of Duty 3 ook een Call of Duty voor de pc zullen maken. Dit is het zelf getypte stukje uit Gunk magazine: Een van de Activisions belangrijkste titels voor deze herfst is 'Call of Duty 3' dat op alle consoles zal uitkomen (de pc krijgt een andere nieuwe 'Call of Duty ')... Dus ik hoop dat je nu weer wat meer weet! gta-freak2 Bewerkt: 14 oktober 2006 door gta-freak2 Reageren
Bright Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 de producer van call of duty 3 is : activision voor de consoles(xbox ps2...) maakt: Treyarch de game en voor de computer maakt : infinity Ward hem net als infinity ward ook 1, uo, en 2 heeft gemaakt ik ben niet zeker dat treyarch ook call of duty 2 heeft gemaakt maarja Reageren
Damos Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Nee infinity ward heeft call of duty 2 gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.