Steel Dogg Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 mensen ik vraag me eigenlijk af: kan een gebouw eigenlijk instorten? want op (http://www.gtacrime.nl dan bij San Andreas info kijken) staat dit: - Als er een bosbrand is, worden gebouwen die de brand in de weg staan platgebrand . De brandweer komt altijd na een tijdje aanzetten, afhankelijk van hoe dicht je bij de kazerne bent. Soms moet je jezelf of iemand anders (misschien in de vorm van een missie?!) redden door met je brandblusser een pad te banen door de vuurzee klopt dit of is dit netals die kofferbak een roddel??? k hoop het nie want dat zou egt vet zijn Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 volgens mij gewoon helemaal nep, ik heb nog nooit een bosbrand in Sa gezien. Dit lijkt me vrij onlogisch. Stond dat echt op die site? Kun je de link dan posten? Reageren
Velaro Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 mensen ik vraag me eigenlijk af: kan een gebouw eigenlijk instorten? want op (http://www.gtacrime.nl dan bij San Andreas info kijken) staat dit: - Als er een bosbrand is, worden gebouwen die de brand in de weg staan platgebrand . De brandweer komt altijd na een tijdje aanzetten, afhankelijk van hoe dicht je bij de kazerne bent. Soms moet je jezelf of iemand anders (misschien in de vorm van een missie?!) redden door met je brandblusser een pad te banen door de vuurzee klopt dit of is dit netals die kofferbak een roddel??? k hoop het nie want dat zou egt vet zijn Die info dateert uit nog voor San Andreas in de rekken lag. Het was dus helemaal gebaseerd op geruchten of iets dergelijks. Ik kan het goed weten want vroeger leesde ik ook vaak GTACrime, maar voor ik deze site ontdekte. Er zijn al helemaal geen bosbranden, en zeker geen gebouw dat instort. Net zoals die kofferbak dus een gerucht. Moest je verder nog iets willen vragen zeg je het maar ! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 ja thx wel jammer ja maar jah 't is ook bijna nie egt te geloven dus ik twijfelde al heel vroeger al maar ok bedankt voor de info Reageren
Little Mister Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 ik heb nog nooit een bosbrand in Sa gezien Gooi gewoon een molotov cocktail in het bos, dan heb je een bosbrand. Reageren
Joriz Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Voor correcte info over GTA verwijs ik je naar onze mooie Walkthrough Andere websites vullen hun sites nogal vaak met onzin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.