Jump to content

Gebouw platbranden bij bosbrand

Recommended Posts

Geplaatst:

mensen ik vraag me eigenlijk af: kan een gebouw eigenlijk instorten? want op (http://www.gtacrime.nl dan bij San Andreas info kijken) staat dit:

- Als er een bosbrand is, worden gebouwen die de brand in de weg staan platgebrand . De brandweer komt altijd na een tijdje aanzetten, afhankelijk van hoe dicht je bij de kazerne bent. Soms moet je jezelf of iemand anders (misschien in de vorm van een missie?!) redden door met je brandblusser een pad te banen door de vuurzee

klopt dit of is dit netals die kofferbak een roddel???

k hoop het nie want dat zou egt vet zijn

Geplaatst:

volgens mij gewoon helemaal nep, ik heb nog nooit een bosbrand in Sa gezien. Dit lijkt me vrij onlogisch. Stond dat echt op die site? Kun je de link dan posten?

:cya:

Geplaatst:
mensen ik vraag me eigenlijk af: kan een gebouw eigenlijk instorten? want op (http://www.gtacrime.nl dan bij San Andreas info kijken) staat dit:

- Als er een bosbrand is, worden gebouwen die de brand in de weg staan platgebrand . De brandweer komt altijd na een tijdje aanzetten, afhankelijk van hoe dicht je bij de kazerne bent. Soms moet je jezelf of iemand anders (misschien in de vorm van een missie?!) redden door met je brandblusser een pad te banen door de vuurzee

klopt dit of is dit netals die kofferbak een roddel???

k hoop het nie want dat zou egt vet zijn

Die info dateert uit nog voor San Andreas in de rekken lag. Het was dus helemaal gebaseerd op geruchten of iets dergelijks. Ik kan het goed weten want vroeger leesde ik ook vaak GTACrime, maar voor ik deze site ontdekte. Er zijn al helemaal geen bosbranden, en zeker geen gebouw dat instort. Net zoals die kofferbak dus een gerucht. Moest je verder nog iets willen vragen zeg je het maar ! :)

Geplaatst:

ja thx wel jammer ja maar jah 't is ook bijna nie egt te geloven dus ik twijfelde al heel vroeger al maar ok

bedankt voor de info

Geplaatst:
ik heb nog nooit een bosbrand in Sa gezien

Gooi gewoon een molotov cocktail in het bos, dan heb je een bosbrand.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...