nickdezot Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Ik moest die missie van die beach part doen van OG Loc geloof ik, dus ik rijd erheen en toen moest ik dansen en een score van 4000 halen, toen ik de score had gehaald druk ik op quit en toen was er inees mission failed, moet ik dan gwn doorgaan met dansen tot het vanzelft stopt of wat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
donandreas Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 volgens mij moet je gewoon wachten tot die dj is uitgepraat en dan krijg je toegang tot haar auto, die je moet stelen, ga in de auto en rij vervolgens naar de opslagplaats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 ja gewoon verderdoen als je 4000 punten hebt en wachten , dan met het busje naar de garage rijen (rij niet rechtdoor op het strand want dan beland je in het ruime sop :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 ja je moet wachten tot de tijd om is en dus geen quit drukken lekker blijven dansen dus en dan spreekt ze je vanzelf aan als de tijd om is B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Die missie is echt niet goed voor je geduld jongen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 komen ze dan met zen allen achter je aan, want toen die mission gefaald was hebk daar iedereen afgeknald (inclusief de vele flikken die eraan kwamen, heb lekker wat respect verdiend enzo) maar iedereen op dat strand had wel een blaffer bij zich :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.