gammie_ Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Ik heb vandaag Animal Crossing gekocht maar, ik had wat verkeerds gedaan ik had girl in plaatst van een boy dus ik had hem al gesaved maar ging een nieuw poppentje maken die nu dus een boy is, maar kom ik het huisje binnen ligt daar mijn oude poppentje te slapen. Maar ik wil juist 1 popentje, hou kan ik dit oplossen? Reageren
Puma Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik heb vandaag Animal Crossing gekocht maar, ik had wat verkeerds gedaan ik had girl in plaatst van een boy dus ik had hem al gesaved maar ging een nieuw poppentje maken die nu dus een boy is, maar kom ik het huisje binnen ligt daar mijn oude poppentje te slapen. Maar ik wil juist 1 popentje, hou kan ik dit oplossen? Je hebt dus 2 poppetjes? Ehm... Je moet in het hoofdmenu op "Other things" klikken en dan op "Erase Recident" en dan kun je een van je personage wisssen... schnappi? Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik heb vandaag Animal Crossing gekocht maar, ik had wat verkeerds gedaan ik had girl in plaatst van een boy dus ik had hem al gesaved maar ging een nieuw poppentje maken die nu dus een boy is, maar kom ik het huisje binnen ligt daar mijn oude poppentje te slapen. Maar ik wil juist 1 popentje, hou kan ik dit oplossen? Je hebt dus 2 poppetjes? Ehm... Je moet in het hoofdmenu op "Other things" klikken en dan op "Erase Recident" en dan kun je een van je personage wisssen... schnappi? Ja het is me gelukt. Bedankt he! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.