backslash Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 kan iemand mij helpen met SAMI want als ik 5 auto mods erop zet , en ik start dan SA op en laad ik een game dan gaat ie maar tot de helft laden, en als ik een 100% savegame doe dan doet ie het niet pls help Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Kijk even in dit topic, daar heeft Typhoon het perfect uitgelegd! Welkom op het forum trouwens! Bewerkt: 14 oktober 2006 door Dutchy3010 Reageren
backslash Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 hartstikke bedankt Reageren
backslash Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 [Aan de lines kun je al zien welk voertuig hij verplaatst] Nu zul je het voertuig moeten selecteren die je replacen wilt, als het goed is staat hij al op de goeie, maar wanneer hij er nog niet op staat moet je even de goeie opzoeken. [Als je niet weet welke het is moet je weer even bij de 'Lines' zien daar staat welk voertuig het is] dus je kan niet zelf weten welke mod je bij welke auto wilt doen , of moet je dan weer editen ofzo , geef ff wat meer info Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.