DenkaanHenk Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 hey ik heb geen geluid als het regent. Ik hoor alleen de radio voor de rest niks. En als het zonnetje weer schijnt gaan de mensen weer praten enzo. Hoe komt dat ? Heb ik iets verkeerds met de options gedaan ofzo ? Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) hey ik heb geen geluid als het regent.Ik hoor alleen de radio voor de rest niks. En als het zonnetje weer schijnt gaan de mensen weer praten enzo. Hoe komt dat ? Heb ik iets verkeerds met de options gedaan ofzo ? Het kan zijn dat er een foutje in je sa zit, instaleer hem eens opnieuw mischien doet hij het dan wel Ik denk verder niet dat het aan je geluidskaart ligt, omdat het maar 1 klein 'foutje' is. Bewerkt: 14 oktober 2006 door gammie Reageren
Velaro Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) hey ik heb geen geluid als het regent.Ik hoor alleen de radio voor de rest niks. En als het zonnetje weer schijnt gaan de mensen weer praten enzo. Hoe komt dat ? Heb ik iets verkeerds met de options gedaan ofzo ? Dat is dus de 'Rain/Thunderstorm-Bug'.. Ik dacht dat deze op te lossen was met de no more hot coffee patch, maar ik weet het niet zeker. Kijk even of het helpt en als dit niet het geval is zeg je het me en probeer ik een andere oplossing voor dit overigens lastige probleem.. Bewerkt: 14 oktober 2006 door Velaro Reageren
referer Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Wat vaker wil helpen: start > software > geluiden en audioapparaten > dan staat bij luidsprekerinstellingen geavenceerd. Klik daar op en dan prestaties. Daar staat dan hardwareversnelling maximaal. Zet hem een balkje naar links en het probleem is verholpen (waarschijnlijk) Anders drivers van je geluidskaart upgraden. Als je niet weet welke geluidskaart je hebt kun je dit programma downloaden: Everest Home Edition 2.20 Hoop dat ik je gehlopen hebt Reageren
Bassiej Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 hey ik heb geen geluid als het regent. Ik hoor alleen de radio voor de rest niks. En als het zonnetje weer schijnt gaan de mensen weer praten enzo. Hoe komt dat ? Heb ik iets verkeerds met de options gedaan ofzo ? Dat is dus de 'Rain/Thunderstorm-Bug'.. Ik dacht dat deze op te lossen was met de no more hot coffee patch, maar ik weet het niet zeker. Kijk even of het helpt en als dit niet het geval is zeg je het me en probeer ik een andere oplossing voor dit overigens lastige probleem.. dit is niet de oplossing, er is tot nog toe niet echt een oplossing voor gevonden dat werkt voor iedereen.. Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 er is wel degelijk een oplossing voor deze bug, en het is de "no more hot coffee patch" ik had er ook last van, en nadat ik de patch had geinstalleerd (let er wel op dat je de goede versie ervan neemt) heb ik er nooit meer last van gehad. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.