RS-modder Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 waneer komen de meeste mensen op live en wat doen ze team terrory of wat Reageren
SamShine Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Meestal in de middag en namiddag. 'S nachts zou ik het niet proberen omdat het dat middag is in China & Japan waar de Ferrari nog beter verkoopt dat de Xbox 360... (Ik neem aan dat je die bedoelt... Maar voor de Xbox is dit ook redelijk toepasselijk) Welk speltype zul je zelf moeten ontdekken, maar ik denk dat als je inlogt op Xbox live met GR:AW. Het beste is gewoon om te doen wat je zelf leuk vindt . Reageren
RS-modder Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 rond welke tijd 3uur ofzo? Reageren
SamShine Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) rond welke tijd 3uur ofzo? Dat is 'in de middag', ja dus . Maar andere tijden zijn er ook wel genoeg mensen online om een lekker potje deathmatch mee te spelen . Bewerkt: 15 oktober 2006 door SamShine Reageren
RS-modder Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 ik heb het net geprobeerd maar er zit niemand op. hoe kan dat? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) 'S nachts zou ik het niet proberen omdat het dat middag is in China & Japan ligt eraan hoelaat snachts als je bijvoorbeeld om 2 uur snachts gaat is het 6 tot 8 uur savonds in de VS en dan zitten er waarschijnlijk veel mensen te gamen. het is dan 10 uur sochtends in china en 11 uur in japan dus... Bewerkt: 16 oktober 2006 door Dikbuik Reageren
SamShine Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 ik heb het net geprobeerd maar er zit niemand op.hoe kan dat? Er zijn dan geen mensen online .Probeer het later nog een keer of speel een anders spel/singelplayer . Reageren
RS-modder Geplaatst: 17 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 dankje nu lukt het en het is heel leuk vooral met de headset Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.