Jump to content

hoe kan dit nu?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey beste mensjuhhs, als ik de missie burning out (die als ge dat gang house moet afbranden en dan dat meiske redden en naar huis rijden)

als ik dat meiske naar huis heb gereden, ik rij dus in dat rood 'dingske' :rolleyes:

en dan gaat dat meiske niet dat huis in, ma dan loopt die weg, en dan kan ik niks doen, maar die autos op de 8ergrond enzo rijden wel gewoon verder..

dus ik snap het eigelijk niet echt, weet iemand wat ik moet doen :(:( ?

Geplaatst:
hey beste mensjuhhs, als ik de missie burning out (die als ge dat gang house moet afbranden en dan dat meiske redden en naar huis rijden)

als ik dat meiske naar huis heb gereden, ik rij dus in dat rood 'dingske' :rolleyes:

en dan gaat dat meiske niet dat huis in, ma dan loopt die weg, en dan kan ik niks doen, maar die autos op de 8ergrond enzo rijden wel gewoon verder..

???????? wie begrijpt dit

Geplaatst:

je weet wel, die missie als je dat meisje moet redden enzo?

als ik haar thuisbreng, dan rij ik dus in dat rood (wat moet) maar ze gaat niet het huis binnen (bij een vriend doet ze dat wel) maar ze loopt wat rond, ik kan niet meer bewegen, maar op de 8ergrond is wel alles nog normaal

Geplaatst:

ja heb ik ook wel eens gehad dan doen ze niet wat ze voor die mission moeten doen enigste wat ik kon doen was restarten :( fout van het spel

Geplaatst:

ja ma kheb dat nu al een stuk of 5 keren gedaan en het lukt elke keer niet :s

das volgens mij wel heel raar

Geplaatst:

heb je al geprobeerd als je bij haar huis ben naar rechts drukken (positief reageren).... gewoon weg rijden dan proberen te saven,.. zou het weten :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...