Dutchpet Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Ik denk dat de Trailer Park Mafia uit vcs een soort grap is van trailerpark boys, want die mannetjes lijken sprekend op elkaar. Kijk maar naar de plaatjes die linker lijkt spreekend. Bewerkt: 14 oktober 2006 door Dutchpad Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik vind de linker wel een beetje op lijken, maar de rechter niet, En er zijn er 3, waarom zie ik bij de onderste foto maar twee. In ieder geval goed gevonden, misschien is het wel een Easter Egg! Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Die linkse lijkt wel veel op het bovenste plaatje. Maar ik denk niet dat ze er naar hebben gekeken en hem in vcs hebben gedaan. Volgens mij is het gewoon toeval. Zo kun je wel naar van alles opzoek gaan die een beetje op een character lijken.. Reageren
Advancegta Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Ze lijken inderdaad wel wat op elkaar! Volgens mij heb jij de allereerste Easter-Egg gevonden En dat terwijl het spel nog niet eens uit is. Maar dit moet nog blijken tot het spel uit is maar goed gevonden! Bewerkt: 15 oktober 2006 door advancegta Reageren
Baffie Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ik denk wel dat R* daar een vergelijking mee heeft getrokken, alleen al het feit dat de naam en sommige uiterlijken met elkaar overeen komen is meestal al een aanwijzing dat het er vandaan is gehaald. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 HA ha HA ha cool een ee gevonden nog voordat gta vcs al is uitgekomen oke dan goed werk Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Ik vindt die met die bril veel lijken op die man met die pistol Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Staat er normaal niet zoiets als: Alle gelijkenissen met bepaalde personen of gebeurtenissen berust op louter toeval ... In het boekje? Reageren
Baffie Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Ja, toevallig heeft men daar de vergelijking mee getrokken, oké? Reageren
BigM Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 De naam van die gasten op die foto en van die in gta vind ik alleen die eene links op die foto die als voobeeld werd gebruikt lijken ik zal er niet van opkijken als rockstar weer zn personage er iets anders in stopt want van rockstar zijn we nog wel zat anders raars gewent Het zal kunnen dat ze een vergelijkenis hebben getrokken maar personelijk denk ik dat rockstar dat met puure toeval zn personage erin stopte peace Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.