Jump to content

Trailer Park Mafia

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat de Trailer Park Mafia uit vcs een soort grap is van trailerpark boys, want die mannetjes lijken sprekend op elkaar. Kijk maar naar de plaatjes die linker lijkt spreekend.

post-47586-1160863632.jpg

post-47586-1160863798.jpg

Bewerkt: door Dutchpad
Geplaatst:

Ik vind de linker wel een beetje op lijken, maar de rechter niet, En er zijn er 3, waarom zie ik bij de onderste foto maar twee. In ieder geval goed gevonden, misschien is het wel een Easter Egg!

Geplaatst:

Die linkse lijkt wel veel op het bovenste plaatje. Maar ik denk niet dat ze er naar hebben gekeken en hem in vcs hebben gedaan. Volgens mij is het gewoon toeval. Zo kun je wel naar van alles opzoek gaan die een beetje op een character lijken..

Geplaatst: (bewerkt)

Ze lijken inderdaad wel wat op elkaar!

Volgens mij heb jij de allereerste Easter-Egg gevonden :D

En dat terwijl het spel nog niet eens uit is.

Maar dit moet nog blijken tot het spel uit is maar goed gevonden!

Bewerkt: door advancegta
Geplaatst:

Ik denk wel dat R* daar een vergelijking mee heeft getrokken, alleen al het feit dat de naam en sommige uiterlijken met elkaar overeen komen is meestal al een aanwijzing dat het er vandaan is gehaald.

Geplaatst:

Staat er normaal niet zoiets als:

Alle gelijkenissen met bepaalde personen of gebeurtenissen berust op louter toeval ...

In het boekje?

Geplaatst:

De naam van die gasten op die foto en van die in gta vind ik alleen die eene links op die foto die als voobeeld werd gebruikt lijken

ik zal er niet van opkijken als rockstar weer zn personage er iets anders in stopt want van rockstar zijn we nog wel zat anders raars gewent

Het zal kunnen dat ze een vergelijkenis hebben getrokken

maar personelijk denk ik dat rockstar dat met puure toeval zn personage erin stopte

peace 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...