Jump to content

Farewell, my love....

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik geraak er echt niet uit wijs

ik ben het beu altijd maar 2de of 3de eindigen.....

kan er mij iemand wat tips geven?

Mastertuner :-(

Geplaatst:

Als je bij deze missie aangeland bent betekend het dat je de missie 'Wu Zi Mu' al gehaald hebt. In feite is 'Farewell my Love' dezelfde missie, het enigste verschil is dat je de baan omgekeerd moet rijden en je niet mag kiezen uit een wagen maar je verplicht bent om te rijden met de ZR-350. Als je dit soort missies voor het eerst speelt lukt het bijna nooit gelijk, je moet een aantal keren oefenen om er doorheen te komen. Je moet je bij deze missie ook totaal niet haasten, vooral niet in de bochten. Als je de bochten rustig neemt en op lange rechte stukken wat gas geeft dan moet het wel lukken want zo snel zijn je tegenstanders nou ook weer niet. ;)

En als het je nu nog niet lukt en je san andreas voor de pc hebt, kun je hem altijd nog posten in het 'savegame aanvraag' fora. Dan doe ik of iemand anders hem graag voor je. :)

Geplaatst:

Nog een tip, op het einde is er een lang recht stuk weg. daar moet je proberen zoveel mogelijk snelheid te maken. dat deed ik ook, was de hele tijd vierde, haalde net voor de finish de andere 3 in op dat rechte stuk.

Geplaatst:

ik heb de missie pas ook kunnen uit spelen het is gewoon de baan goed vanbuiten kennen

en goed gas geven op rechtje stukken probeer ze anders aan de kant te duwen

heb ik ook gedaan

post-54495-1160902974.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is weer een race. Dezelfde weg als Wu Zi Mu, maar dan in tegenovergestelde richting. Dit keer mag je niet zelf een wagen kiezen, maar krijg je de ZR 350 Deze missie is dus wel wat moeilijker, omdat deze sportwagen moeilijker te besturen is.

Er is hier dus meer kans op slippen. Probeer dus in de bochten niet veel de handrem te gebruiken. In het begin kan je het beste vrij hard rijden en gelijk de koppositie pakken. Dan is de weg ook het minst hobbelig. Daarna kan je wat rustiger rijden, zodat je geen foutjes maakt als afslag vergeten of in het water vallen. Vooral bij het water moet je wat inhouden. Op de rechte stukken juist gassen. Als je cheat kan je de cheat dat auto’s wegvliegen gebruiken (ITSCHITTYCHITTYBANGBANG). Dan moet je zelf gewoon voor zorgen dat je niet gaat vliegen (rustig rijden dus) en je kan hem gewoon uitrijden…

Bewerkt: door Dutchy3010

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...