wouter Geplaatst: 8 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2003 (bewerkt) waar ken ik het traangas vinden? of is het alleen maar op de ps2 versie , wat ik van iemand hoorde? kan iemand mij dat vertellen, en als het ff kan een screenshot mailen naar mij? Wouter Bewerkt: 27 maart door wouter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2003 Het traangas zit alleen in de Playstation 2 versie van GTA Vice City! Het is te vinden achter het Politie bureau waar je naar binnen kan op een parkeerplaatsje (Politie bureau ten zuiden van Malibu club) Plattegronden: http://www.gtagames.nl/vcmap.php In de PC versie vind je op die locatie granaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 9 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Dat is inderdaad wel jammer want ik heb alleen een PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 2 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2004 in een aantal files van vice city zit het wel. weet iemand hoe ik het inde game plaats? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 2 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2004 Het is mogelijk als je er verstand van hebt. Maar het is niet mogelijk om een echt traangas effect te krijgen. Dat kan alleen op PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 2 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2004 zal vast wel kunnen als je echt iets aa nde code veranderd maar hoezet je er simpel traangas in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 6 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2004 Misschien als een vraag aan Rockstar Games/Take2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 Weten jullie zeker dat hij niet in VC op PC zit....want volgens mij kwam ik op een site van VC en daar stond hij wel :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 Weten jullie zeker dat hij niet in VC op PC zit....want volgens mij kwam ik op een site van VC en daar stond hij wel :blink: Dan zal het een mod zijn geweest. Die bestaan wel maar werken niet goed. Alleen op de PS2 versie zit traangas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy vercetti Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2004 WAAR VIND JE HET DAN OP PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2004 Voor het politiebureau in washington beach. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy vercetti Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2004 thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 26 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2004 Echt een stel n00bs die rockstar....gaan ze een beetje geen traangas op de pc doen en wel op die ps2! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 27 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2004 Echt een stel n00bs die rockstar....gaan ze een beetje geen traangas op de pc doen en wel op die ps2! :angry: Ik snap niet waarom ze daar onderschijt tussen maken, GTA VC is toch GTA VC of je het nou op de PS2 hebt of op de PC. Ik vind dat het niks mag uitmaken......wat vinden jullie???? :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 27 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2004 Ik ook nie, ze kunnen beter minder extras bij de ps2 versie erin stoppe! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.