jos2 Geplaatst: 27 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2004 ze kunnen beter minder extras bij de ps2 versie erin stoppe! Waarom dit nu weer dan? Heeft iemand met een PS2 minder recht op het spel dan iemand met een PC?! Nee toch! Ik vind dat ze er geen onderscheid tussen moeten maken. En als ze het dan wel doen zou ik zeggen dat ze hem wel bij de PS2 en de Xbox doen, en niet bij de PC. Want op de PC kan je altijd nog een mod maken, en op de consoles niet. En tevens is het spel op de consoles duurder! Dus waarom zou het eerder op de PC moeten dan op de PS2?! Dat is dan toch raar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 27 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2004 Ik ook nie, ze kunnen beter minder extras bij de ps2 versie erin stoppe! Dat vind ik ook weer niet....ze kunnen beter de versie's gelijk maken want dan krijg je ook geen discusie's zoals nu het geval is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 28 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2004 Ja, dat is ook zo. maarik heb ruzie met jos en ben anti play station (sorry hoor) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 28 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2004 Er zijn denk ik meer die Vice City op PC spelen dan op PS2...en anders...waarom maakt dat traangas zo verschil ik vind dat ze het best op de PC er ook in mogen stoppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 29 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2004 jah...traangas zou wel cool zijn voor de PC... jammer dat het er niet in zit... :angry: :angry: van mij mag het wel in San Andreas zitten maar wel voor de PC... of hij in San Andreas komt weet ik niet maar..als je mij daar antwoord op kan geven zegt maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy vercetti Geplaatst: 29 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2004 Ik ook nie, ze kunnen beter minder extras bij de ps2 versie erin stoppe! maar op pc kan je weer als passagiers in stappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2004 Ik ook nie, ze kunnen beter minder extras bij de ps2 versie erin stoppe! maar op pc kan je weer als passagiers in stappen Passagier?:o ik kan alleen zelf rijden hoor..ik weet niet hoe jij het doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy vercetti Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2004 QUOTE (Tommy vercetti @ Mar 29 2004, 06:20 PM) QUOTE Ik ook nie, ze kunnen beter minder extras bij de ps2 versie erin stoppe! maar op pc kan je weer als passagiers in stappen Passagier? :o ik kan alleen zelf rijden hoor..ik weet niet hoe jij het doet met sneltoetsen hebik is een keer in een walktoer gelezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2004 je kan toch alleen bij MTA als passagier instappen <_< <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy vercetty Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2004 ja dat ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
'EL Dorado' Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 Echt een stel n00bs die rockstar....gaan ze een beetje geen traangas op de pc doen en wel op die ps2! :angry: Ik snap niet waarom ze daar onderschijt tussen maken, GTA VC is toch GTA VC of je het nou op de PS2 hebt of op de PC. Ik vind dat het niks mag uitmaken......wat vinden jullie???? :angry: Rockstar zijn geen noobs,ze zijn elite's.Omdat ze de traangas granaten niet bij de PC hebben gedaan,is waarschijnlijk omdat het beeld sloom gaat lopen.Ik heb zelf de mod geinstalleerd voor VC en als je dan in de rook gaat staan dan gaat je monitor sloom doen.Snappie? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 ik heb ergens op et internet gezien dat er een traangas mod is.... waar weet ik niet G**gle het maar onder "Traangas\Teargas Vc Mod" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 ik vind dat ze met dat traangas onderscheit maken :o maar dat doen ze met san andreas ook want met de pc versie moet je een half jaar wachten :angry: (wat zo lang duurt als je het wil hebben) :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 hij komt later it want dan hebben ze tenminste alle bugs eruit gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 ik heb wel eens ECHTE traangas dinge gehad in vc op pc door een mod ( tis echt nie die molotov mod ) maar traangas is daar maar bij effect van die mod was bedoeld voor een watervliegtuig die kon schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.