Jump to content

Kart en quad?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik zie op wikigta dat er in het noorden van los santos in het boeren gebied een plek is waar een kart zou moeten staan en ook een quad, op diezelfde plek (volgens wikigta). ik kan ze allebei nog niet vinden. kan iemand me een uitleg of screen geven van de locatie waat ze staan? zie ook

kart en quad

dus het gaat om die plek boven los santos waar ze allebei staan.

edit: aangezien er op die plek al 2 "bijzondere voertuigen" staan, staat er misschien nogmeer leuks daar?

Bewerkt: door Delanoll

Ik weet niet hoe ver je in het spel bent, maar volgens mij krijg je die pas na de missie: 'Cut Throat Business', maar ik ga even voor je kijken en als ik ze vindt dan zal ik een screen voor je maken. Een moment geduld graag! :Y

- Dan zit er dus een fout in de WiKi kaart. Ik kijk het wel even na en indien pas ik het op WiKi even aan. :) -

>>> Door GTA-Sheep: Fouten kunnen natuurlijk altijd, maar hou er bij het aanpassen wel rekening mee dat de locaties rechtstreeks uit de broncode van het spel komen. Het zou dus net zo'n "fout" kunnen zijn als die Bobcat die boven het water spawnt. Niet onze fout dus, maar die van Rockstar :D<<<

Dat is wel begrijpelijk schaap, maar er kan altijd een fout inzitten bijvoorbeeld bij het bolletje (kleur) of dat soort kleine dingen waar Rockstar zelf ook niks aan kan doen, maar ik heb de Kart gevonden met een savegame op de Status: Back to Los Santos missies. Bekijk na dit ook nog even de post van Jon-asses daarin legt hij je de cheats van het spel uit (voor de Quad)! :):

gtasa2006101511152317gy2.th.jpg

Edit: Sheep zegt dat het uit de Broncode zo komt ik kan hem zelf ook niet vinden hoor: Op de plek van het oranje bolletje en al zou die rood wezen dan kon ik hem op die plek ook niet vinden.

Bewerkt: door SummerBase
Ik weet niet hoe ver je in het spel bent, maar volgens mij krijg je die pas na de missie: 'Cut Throat Business', maar ik ga even voor je kijken en als ik ze vindt dan zal ik een screen voor je maken. Een moment geduld graag! :Y
op de plek waar ik het over heb staan ze allebei met een orange puntje :D

oow dus de kart staat niet op die plek? zou jammer zijn...

Bewerkt: door Delanoll

Ook kan je de quad met een cheat 'kopen'. Ik weet niet of je GTA San Andreas op de PC hebt of op de PS2. Daarom post ik voor de zekerheid alletwee de cheats :

Voor de PC is de cheat : FOURWHEELFUN

Voor de PS2: Left, Left, Down, Down, Up, Up, Square, Circle, Triangle, R1, R2.

Voor de Xbox : Left, Left, Down, Down, Up, Up, X, B, Y, Right Trigger, Black

Waarschijnlijk zit je nog niet ver genoeg in de storyline, want ik vind de kart wel hoor. :)

Edit : En SummerBase blijkbaar ook. :puh:

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:

maar voor de duidelijkheid, het orange bolletje is dus eigenlijk een rood bolletje? (van de kart?)

want daar gaat het mij het meest om, ik ben nog niet ver in het spel maar karten lijkt me wel gaaf.

Geplaatst:

mastertuner je hoeft me niet te mailen om me iets te vragen hoor. ik heb het de hele tijd al over het orange bolletje.

ontopic: ik heb al heel veel gezocht rondom het gebouw maar ik vind geen kart en ook geen quad, misschien kan het zijn omdat ik er niet in kan? ik heb het hele gebouw onderzocht echtwaar.

Geplaatst:

Als je op Wikigta met je muis op zo'n bolletje gaat staan, zul je zien dat er de tekst:

"Kart, Besikbaar ná de missie Cut Throat Business"

Maar, bij dat oranje bolletje staat gewoon "Kart"

Het zou me eerlijk gezegd verbazen dat er een ín het gebouw staat, naar mijn weten kun je daar alleen in tijdens "Madd Dogs Rhymes" en na "A home in the hills" (Dan wordt het een Savehouse).

Ps. Een leuk weetje, als je tijdens "Madd Dogs Rhymes" probeert op een van die spellenmachines te spelen, krijg je de tekst: <<Come back when you are not at work!>>

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...