M4X Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 ''The FBI has blocked the bridge find another way across it'' Weet iemand hoe dit moet? Ik heb ze al een keer allemaal neergesniperd maar dan heb ik te weinig tijd ... Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Je kunt beter geen gebruik maken van de brug. De FBI bewaakt de brug. Het beste is om de Portertunnel te nemen. De Portertunnel ligt vlakbij een ziekenhuis. Als je door de Portertunnel rijdt dan moet je een stuk rechtdoor rijden. Daarna kom je op een t-splitsing uit en daar moet je linksaf slaan. Dan ben je op de rechterbaan. Dan moet je weer een stukje rechtdoor rijden. Daarna zie je borden die aanwijzingen geven welke richting je op moet als je naar het vliegveld wil gaan. Als je een stukje rechtdoor heb gereden dan moet je links afslaan naar het vliegveld. Daarna rij je een stukje door de tunnel heen. Daarna ben je uit de tunnel. Je ziet dan het vliegveld aan je linkerkant. Je moet daarna linksaf slaan en Ray afzetten bij de airportterminal. Veel succes met de missie. Reageren
M4X Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ok dan weet ik genoeg , Thx Colonel Cortez! Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Je kunt ook de kogelvrije Barracks OL gebruiken van de missie Arms Shortage,als je die hebt Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Het CIA bewaakt de brug, dus niet het FBI Reageren
GtaQueen Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 ik kan niet door de portertunnel naar staunton hoe krijg je die vrijgespeeld zodat je er wel door kan. ik heb al wel alle hoofd missies gedaan! xxxgrtz Reageren
Kratod Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) ik kan niet door de portertunnel naar staunton hoe krijg je die vrijgespeeld zodat je er wel door kan. ik heb al wel alle hoofd missies gedaan! xxxgrtz Dat is wel raar gr. Kratod Bewerkt: 14 november 2009 door Kratod Reageren
Raalte86 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 je kunt beter het metrospoor gebruiken. Ga vanaf het park naar het station vlakbij Donald Love. Rijd naar beneden en zorg dat je richting het westen gaat op spoor. bij het volgende station rijdt je weer naar boven en zet je Ray af bij het vliegveld. Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Ik denk dat 'ie na 3 jaar de missie al wel heeft gehaald... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.