Dikbuik Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 ik weet niet of iemand joint task force speelt maar omdat het nog maar net uit is zijn er geen walkthroughs voor te vinden. dus probeer ik het hier ik zit vast bij de 3de operatie in afganistan. de 11de missie in het hele spel dacht ik. ik heb zon taliban kamp veroverd en een landingsstrip. dat was ook de eerste opdracht alleen er staat (vertaald) : neem het wagendepot in en steel zo veel mogelijk voertuigen. maar waar is dat depot? zonder dat kan ik dat grote vliegveld niet innemen met 2 main-battle tanks en 1 bradly tank lijkt mij Reageren
bisshop Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 ik weet niet of iemand joint task force speelt maar omdat het nog maar net uit is zijn er geen walkthroughs voor te vinden. dus probeer ik het hier ik zit vast bij de 3de operatie in afganistan. de 11de missie in het hele spel dacht ik. ik heb zon taliban kamp veroverd en een landingsstrip. dat was ook de eerste opdracht alleen er staat (vertaald) : neem het wagendepot in en steel zo veel mogelijk voertuigen. maar waar is dat depot? zonder dat kan ik dat grote vliegveld niet innemen met 2 main-battle tanks en 1 bradly tank lijkt mij Ik zit ook ergens vast. dat is in level 2 volgens mij (Mogadishu). Het is de bedoeling dat je langs een aantal kampen rijd met een Rode Kruis truck. Ook is er een opdracht dat je een kamp moet vernietigen en de aldaar geparkeerde trucks moet innemen. Nu is mijn vraag: ik heb de vijanden, in dat kamp, uitgeschakeld maar er gebeurt niets. Ik sta in het rondje met de pijl maar ik kan niet verder. Iemand een idee? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) level 3 somalia is dat... heb je die opdracht dat je die VN basis moet verdedigen al gehaalt? en alle VN aid suply trucks al naar de dorpen gebracht? de artillerie op de heuvel langs de basis ingenomen/vernietigd? die kanonnen moeten vernietigd zijn Bewerkt: 29 oktober 2006 door Dikbuik Reageren
bisshop Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 level 3 somalia is dat... heb je die opdracht dat je die VN basis moet verdedigen al gehaalt? en alle VN aid suply trucks al naar de dorpen gebracht? de artillerie op de heuvel langs de basis ingenomen/vernietigd? die kanonnen moeten vernietigd zijn Hoi, Bedankt...... maar het werkt ook niet. Ik heb alle dingen in dat kamp vernietigd en ook die missies gehaald. Ik heb wel een filmpje op internet gevonden van die missie. Ik zag dat er 2 hero`s zijn o`Connell en nog 1. Ik heb eigenlijk alleen o`Connell en niet die andere. Klopt dit????? En ik kom echt niet verder. Nog meer tips? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 4 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2006 dan heb je denk ik een bug te maken. je hebt ook nog een zwarte luitenant. hij zit er in vanaf de 2de missie. als hij dood is is de missie mislukt. misschien dat dat nie is gebeurt en het spel gewoon verder is gegaan maar dat je de missie toch niet kan halen. ik denk dat je het beste overnieuw kan beginnen met die missie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.