nick14 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Hallooww.. waar is die lijst dan waar alle auto namen op staan die je wilt inporteren?? ik sta nu bij die grote kraan maar ik zie nergens een lijst.. wie wil mij helpen???? En trouwenss.. ik heb ''end of the line gehaald,, maar er staat dat ik nog maar 83.5 procent heb uitgespeeld.. rara hoe kan dat.. Groetjes nick Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Tsja.....de storyline is 1 deel van het verhaal, de sitemissies etc zijn natuurlijk een ander deel. Je zal zien dat na het voltooien van de import/exportmissies je alweer een stukje verder bent. Het schoolbord met daarop de lijst met voertuigen staat ==>HIER<==. Links naast het vliegveld van San Fierro zie je de boot liggen die je nodig hebt en even links daarboven staat het schoolbord Reageren
thug Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 als je de sory line uit hebt wil nie zeggen dat je ALLES hebt uit gespeeld je moet nog taxi missies doen enzo en alles 100 tags en zeesterren en nog een heleboel dingen doen >>> Door GTA-Sheep: Afbeelding verwijderd<<< Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Heb je met al je vriendinnen gedatet heb je zijmissies gedaan enz Reageren
Lampje Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Heb je met al je vriendinnen gedatet heb je zijmissies gedaan enz De vriendinnen heb je niet nodig voor de 100%, Nick14, Zoals je zegt heb je de Story line al gedaan, Hier kun je zien wat je nog moet doen Bij de Scholen hoef je alles maar Brons te hebben, En bij alle race's moet je 1e worden. Succes Reageren
pieter05 Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) bij de scholen moet je wel gold hale hoor Bewerkt: 18 oktober 2006 door pieter05 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Nee hoor, de scholen hoef je slechts uit te spelen om 100% te kunnen halen. Dus brons is genoeg. Goud is handig omdat je dan mooiere voertuigen krijgt, maar brons is echt voldoende Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 bij de scholen moet je wel gold hale hoor Bij de scholen moet je min imaal brons halen als je goud haalt dat is gewoon het max van dat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.