blaziken169 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 bij de missie los desperados moet ik ventjes recrutreren maar hoe moet je dat doe of welke moet je recruteren Reageren
*Tina* Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 je moet op die groene poppetjes (je gang) richten en dan op g of h drukken. dan krijg je ze en gaan ze ook op je vijande schieten Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Het recruten van Gang-members is helemaal niet moeilijk. Als eerste moet je de bondgenoten van de Orange Grove Street gang vinden dit is een gang waar jij zelf bij hoort. Die komen vooral voor in de gebieden met de groene kleur je gaat gewoon voor ze staan en drukt op de rechtermuisknop als je voor ze staat. Nu zie je een pijl boven het hoofd van de persoon die je wilt recruten dan druk je op 'G' of 'H' ik weet het niet helemaal precies meer dan haal je mensen tot je gang, maar let wel op. Je kan maar een een bepaald aantal mensen recruten als je nog niet genoeg respect hebt. Respect verdien je in missies en door veel Gang gebieden te veroveren. Als je alle ganggebieden verovert hebt dan heb je geen extra punten voor de 100%, maar het is in Los Santos een stuk rustigere op de straten. Ook weet ik dat als je de Gang achter je aan hebt lopen dat dan een aantal puntjes op de radar komen te staan gaan ze dood dan ben je direct een gang-member kwijt. Je kan ze naam je toe halen met 'G' (dan lopen ze achter je aan) en je kan ze laten staan met 'H'. Mocht er naast dit nog wat wezen zeg het maar gerust! --- PC: G ~~ PS2: Pijltje naarboven PC: H ~~ PS2: Pijltje naaronder PC: Rechtermuisknop ~~ PS2: R1 Bewerkt: 15 oktober 2006 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.