TranceJunkie Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Hey mensen, Tot nu toe bevalt GTA me echt goed. Vroeg me alleen af wat je precies met die sloopbal kan doen?? Wat is het nut ervan?
Sasuke Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Je auto kapot walzen ? Als ik die bal tegen de huizen gooi gebeurd er niks -_-.. BTW zit er in LV een crane met een magneet eraan..
Spike Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 ja dit vroeg ik me ook af, maar idd, je auto daar neer zetten en ramen maar, maar, die bal gaat door die kapote huizen heen echt vaag :lol: , maar die craan is heel leuk dat ze die er in hebben gedaan en, dat je er in kan zitten, R* the BEST!!! B) !.
Rvl Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 euh waar staat die kraan, ben wel al in 3e level.. maar die plek is me nooit ergens opgevallen
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) euh waar staat die kraan, ben wel al in 3e level.. maar die plek is me nooit ergens opgevallen hij staat bij level 2 achter de garage die je zus runt en tegen over wang cars Bewerkt: 7 november 2004 door Djago
skimi Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ja,daar moet je ook een misie doen
SilverDust Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 werkt ie ook bij een tank Waar slaat dat op? Ik snap niet wat je bedoelt en stop met bumpen van Topics. Moderators worden hier niet blij van dit is al het 2de topic uit 2004 dat je bumpt. Bumpen is weer in een oud topic een bericht plaatsen. Zou je dit niet meer willen doen?? BVD, SD
dynastus Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 ik wil alleen weten of het bij een tank werkt
Ruurd31 Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 ik wil alleen weten of het bij een tank werkt Nee, met een tank kan je de sloop-bal niet verplaatsen ofzo. Met de Tank aka Rhino kun je wel politie missies starten en over alles heen rijden en kapot schieten. Meer zit er niet op de Rhino.
SummerBase Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Oh man een bump van 2 jaar. Volgens mij heeft: SilverDust dit ongeveer 5minuten geleden ook al vermeld. Spam dus. Post eens nuttig. P.s; dit is mijn eigen mening. @ dynastus: Je kan met de tank niet die bal omgooien. Bewerkt: 3 juni 2006 door SummerBase
ASPHALT Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Offtopic: zoals andere al zeggen je Bumpt Ontopic: die sloop bal is alleen van nut bij de missie Deconstruction je kunt hier mee de huisjes slopen!
Donwell Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 euh waar staat die kraan, ben wel al in 3e level.. maar die plek is me nooit ergens opgevallen hij staat bij level 2 achter de garage die je zus runt en tegen over wang cars Runt Kendl de garage? CJ heeft de papieren toch gewonnen?
Recommended Posts