Jump to content

18 Wheels of Steel: Accros America.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Leden,

Ik heb sinds de kerstvakantie 18 Wheels of Steel: Accros America gekocht via internet, omdat ik eerst de demo van 60 min had en de tijd op was had ik de mogelijkheid om het te kopen zodat ik gewoon door kon spelen, dus ik kocht hem, ik harstikke blij :D Maar toen moest mijn pc leeg gehaald worden omdat hij traag werd en er een virus op zat. Dus 18 Steels of Wheel: Accros America moest er weer op nou had ik het formulier uitgeprint en goed bewaard daar staat op dat ik hem 3 keer opnieuw kon installeren nou ik had hem weer tot succes met de code geinstaleert ik weer lekker verder spelen. Maar ik wil hem nu opstarte zegt hij opeens: dat ik 49 minuten nog gratis mag spelen terwijl ik er voor betaald heb! Ik wou dus hier de vraag stellen ''heel bescheiden :clown: '' kan ik het spel op cd zetten of is dat illegaal? Anders begin ik er natuurlijk niet aan! Het is gewoon vervelend te weten dat je er 20 euro voor neer gelegd heb en dan maar 3 keer kan herinstalleren en dat het dan gewoon voorbij is :-(

Hopelijk zijn hier leden die dit kennen en mij verder kunnen helpen nogmaals ik begin niet aan illegale dingen! Want dat is hier ook te strengste verboden! Ik wil dus wat meer informatie of er een mogelijkheid is of dat ik het hier gewoon mee moet doen..

Groet gammie :cya:

Edit: Heb even goed gelezen en op de site staat dat je er een backup copie van mag maken! Dat zou ik graag willen doen maar hoe moet dat? Als jullie dit niet vertrouwen kan ik de website doorgeven hoor! ;) Het is legaal

Bewerkt: door gammie
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik had dit spel vroeger ook echt gaaf vooral met stuur ik zou hem ook wel is willen hebben helaas gooit me moeder alle cds die niet in het hoesje zittewn in de prullebak:(

Geplaatst:

Ik vind het een mooi spel, ik heb zelf nu de nieuwste 18 Wheels of Steel: Haulin.

Alles is heel mooi gemaakt, de vrachtwagens, auto's, motors, gebouwen enz.

Ik vind het ook mooi dat je echt aangehouden kunt worden, en dat je ook echt moet tanken enz.

Het is ook leuk dat je een eigen bedrijf kunt runnen.

Ik vind deze Games echt Toppie! :tu:

Geplaatst:
Ik vind het een mooi spel, ik heb zelf nu de nieuwste 18 Wheels of Steel: Haulin.

Alles is heel mooi gemaakt, de vrachtwagens, auto's, motors, gebouwen enz.

Ik vind het ook mooi dat je echt aangehouden kunt worden, en dat je ook echt moet tanken enz.

Het is ook leuk dat je een eigen bedrijf kunt runnen.

Ik vind deze Games echt Toppie! :tu:

Ik heb wat rond gesuffeld in winkels maar kan geen 18 wheels of steel vinden.. In welke winkel heb jij 18 Wheels of Steel: Haulin gekocht? En hoeveel kost hij? Want ik wil toch overwegen hem ook te kopen op cd! want via internet is echt geen goeie optie ben ik achter gekomen.. :t

Geplaatst:

De serie 18 wheels of steel kan je zover ik weet niet in de winkels kopen,

je zou het toch echt via internet moeten kopen. of eventueel downloaden.

Geplaatst:

Bij Bol.com kost ie 4,99. Zonder verzendkosten. En dan krijg je hem ook via een CD thuis gestuurd. Echt duur vind ik dat niet :puh:

Geplaatst:
Bij Bol.com kost ie 4,99. Zonder verzendkosten. En dan krijg je hem ook via een CD thuis gestuurd. Echt duur vind ik dat niet :puh:

Zo ik had het wel ff duurder verwacht! :puh: Nou ik heb nog 8 euro over van de vakantie dus die ga ik er waarschijnlijk wel voor besteden! ;)

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Wie kan mij helpen ? als ik wheels of steel across america geinstalleerd heb start hij niet op , hij geeft telkens een fout melding aan ?? Wie kan mij helpen ??

Geplaatst:
wie kan mij helpen ? Na het installeren van wheels of steel across america start hij niet op hij geeft gelijk een fout melding , terwijl de demo`s het wel deden ik heb ook al direct.x geinstalleeerd en mijn pc draait op windows xp !! wie kan mij helpen ??

Kan je misschien omschrijven wat er in die foutmelding staat, of kan je er een screen van maken? Op deze manier kunnen we alleen maar gokken naar een oplossing, als we weten wat voor foutmelding het is kunnen we je beter helpen. Een screen maak je met het 'Print Screen' knopje, daarna kan je hem in paint of PhotoShop plakken, opslaan, uploaden via bv ImageShack en vervolgens de link naar de afbeelding hier posten. :)

Geplaatst:

Ik heb je eerste roep om hulp even verwijderd, want het heeft niet zoveel zin om 2 keer hetzelfde bericht te posten op verschillende plekken. En verder is het wellicht even handig om een schermprint te maken van de melding die je krijgt als je het spel opstart (en die even hier te posten natuurlijk). Er zitten hier handige leden genoeg die je ongetwijfeld gaan helpen vandaag of morgen, maar hoe meer informatie hoe beter natuurlijk :Y

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd. ^^<<<

Geplaatst:
Ik heb je eerste roep om hulp even verwijderd, want het heeft niet zoveel zin om 2 keer hetzelfde bericht te posten op verschillende plekken. En verder is het wellicht even handig om een schermprint te maken van de melding die je krijgt als je het spel opstart (en die even hier te posten natuurlijk). Er zitten hier handige leden genoeg die je ongetwijfeld gaan helpen vandaag of morgen, maar hoe meer informatie hoe beter natuurlijk :Y

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd. ^^<<<

dit is de foutmelding en het is trouwens pedal to the metal !!

---------------------------

18 WoS Pedal to the Metal

We are sorry, but the operating system failed to provide the window to render the game graphics in. Please consult the game manual for known workarounds that might improve the game's compatibility with your hardware.

OK

Geplaatst:

Er staat kortweg dat je computer de game niet aan kan. Controleer de specificaties van je computer met de benodigde specificaties van het spel. :)

Geplaatst:

Ik zou graag dit spel hebben en ik keed dus rond op bol.com blijkt dat ze games niet naar belgie verzenden.Weet er iemand een internetwinkel waar ze dit wel naar Belgie verzenden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...