$NeoSyp$ Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Hey kan iemand mir misschien helpen, ik ben nu bezig met dem kaarten veranderen mit med, ik heb einer tunneltjen geplaatst, alles ok. Hij doet het, leuk etc. Maar nu heb ik een leukeren tunnel gevonden en heb ik dem anderen weggehaald en diesen geplaatst. Maar nu crasht mijn spel! Ik heb dit vaker gehad als ik iets vervang (zowel als ik de ene die weg moet heel ver weg zet als dat ik hebm verwijder) en de enige manier die ik vind is het opnieuw installeren van SA... en daar heb cik dus geen zin in elke keer. Kan iemand even kijken wat er mis is met deze bestanden? Ik heb alleen die twee veranderd... Wat is er mis mee?... Reageren
SWYV Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 hmm wat zijn dit bestanden parktunnel_SFS aircarpark_11_SFSe zijn dit originiele bestanden? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) nee die heb ik gekopieerd van de originele (met new file zoals u mij hebt geleerd o meester ) PS: Waar staat SWYV eigenlijk voor, o meester? Bewerkt: 15 oktober 2006 door frostiemen Reageren
Bradley H. Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Als je alleen maar objecten aan het verschuiven bent is het niet nodig om de IDE aan te passen. Zoek dus je orginele IDE weer, en test dan opnieuw. Waarschijnlijk heb je een regel uit de IDE verwijderd en dat laat SA crashen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.