Jump to content

gta IV nog precies 1 jaar wachten ?


kees1991

Recommended Posts

uiteraard word het uitgesteld. dat is tegenwoordig de nieuwe mode (lol) maar R* heeft altijd extra tijd nodig. en nu het allemaal next-gen is, zullen zij waarschijnlijk nog 2 a 3 maanden extra nodig hebben, daar ga ik van uit.

in ieder geval, let maar nooit op de vermelde release date (met geen enkel spel trouwens).

reken er altijd nog maar een paar weken (minimaal) bij.

ook zouden ze ervoor kunnen kiezen om het rond kerst uit te brengen, dan verkopen ze zeker 2x zoveel.

vooral met de ENORME hype rond gta en de ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
uiteraard word het uitgesteld. dat is tegenwoordig de nieuwe mode (lol) maar R* heeft altijd extra tijd nodig. en nu het allemaal next-gen is, zullen zij waarschijnlijk nog 2 a 3 maanden extra nodig hebben, daar ga ik van uit.

in ieder geval, let maar nooit op de vermelde release date (met geen enkel spel trouwens).

reken er altijd nog maar een paar weken (minimaal) bij.

ook zouden ze ervoor kunnen kiezen om het rond kerst uit te brengen, dan verkopen ze zeker 2x zoveel.

vooral met de ENORME hype rond gta en de ps3.

Daar ben ik het met je eens, maar als ze 2 maanden ongeveer wachten met de release zullen ze toch wel wat screens vrij moeten geven of info dat je echt heel erg nieuwschierig maakt! Anders gaan er mensen afhaken denk ik.... :N (IKKUH LKKR NIET!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat iedereen dat wilt, het is gewoon bijna zeker, dat ze uitstellen. Bij Vice City Stories, een redelijk klein spelletje vergeleken met GTA4 denk ik dus als daar al uitstel was... wat dan bij een tig keer zo groot spel?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...