Milanjans (gast) Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 ik snap niet hoe je je driving skill omhoog krijgt! niet door rood rijden???? geen mensen overrijden??? niet hard rijden??? Please tell me p.s ik heb al gekeken of er verder hier iets over staat maar niet egt bruikbare info! Reageren
TranceJunkie Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Het komt denk ik gewoon op tijd neer; hoe langer jij in de auto zit, hoe meer skills je krijgt. Logisch toch? Reageren
Revan Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 jah en probeer het verkeer zo weinig mogelijk te raken.. Reageren
The Godfather Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Het komt denk ik gewoon op tijd neer; hoe langer jij in de auto zit, hoe meer skills je krijgt. Logisch toch nou niet echt, als je 3 uur in een auto zit gaan je driving skills niet echt omhoog. gewoon grote afstanden leggen Reageren
Sasuke Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 De truc is gewoon om heel snel maar goed te rijden, niet om de 5 sec. een tractor te raken en dan weer een truck dan een fiets etc... Mijn balkje zit helemaal vol net als flying en fiets en moter etc etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.