GangstaKill Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik ben nu bij de eerste keer dat je met een helicopter meot oefenen...maar als ik maar 2 minuten ofzo bezig ben loopt me spel vast en staat er Error????? Heeft iemand anders dit ook al gehad???? en dit gebeurt ook al als ik gewoon in Las Venturas aan het scheuren ben Overigens hallo ben nieuw op het Forum Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Errors kunnen vaak voorkomen als je teveel mods in je spel hebt gestopt. tenminste, dat is bij mij zo. of misschien heb je iets veranderd aan de handling file, waardoor die vastloopt. Reageren
GangstaKill Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 oke want als ik 5 minuten wacht ofzo is de erroro weer weg maar als ik dan doorga komt er meestal nog een achteraan Reageren
GangstaKill Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Maar hoe kan ik het nou verhelpen??? IK heb nu echt geen een cheat aan en hij loopt nog steeds vast O jah en voor de duidelijk heid ik bedole de ps 2 versie Bewerkt: 15 oktober 2006 door GangstaKill Reageren
356 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Maar hoe kan ik het nou verhelpen???IK heb nu echt geen een cheat aan en hij loopt nog steeds vast O jah en voor de duidelijk heid ik bedole de ps 2 versie waarschijnlijk is dan gewoon je CD beschadigd, daar kan je volgens mij weinig aan doen dan gewoon een nieuwe kopen. Reageren
Velaro Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Maar hoe kan ik het nou verhelpen???IK heb nu echt geen een cheat aan en hij loopt nog steeds vast O jah en voor de duidelijk heid ik bedole de ps 2 versie Als het op de PS2 is, lijkt de kans me zeer klein dat het aan cheats of mods ligt. Kijk eens of je CD niet vuil of beschadigt is. Kuis hem eens voorzichtig af en kijk na op krassen. Als er wat vuil opzat was het een niet zo ernstig probleem, maar als je CD beschadigt is denk ik dat je een nieuwe moet kopen of hem laten herstellen, als je in Belgie woont kan dit in Game-Mania.. In ieder geval, doe dit even ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.