GTA_XP Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Hoi leden ik ben net pas op deze site. En bovendien zit ik met een vraag: Weet jij hoe ik die SuperSpeed moet, het heeft met handling.cfg te maken Ik heb tientallen keren zitten te leren hoe ik de handling.cfg kan wijzigen, maar het is veel te moeilijk voor mij. Dus misschien weten jullie veel van. en die SuperSpeed bedoel ik deze: Ga naar deze site Als de link niet lukt, ga naar youtube.com, typ bij Search San andreas goez crazy en klik op de tweede filmpje. Dan zie je wat ik bedoel met die SuperSpeed als die filpmje met de naam "SuperSpeed". Hij gaat zo snel, echt cool en de wagens vliegen allemaal opzij als je ze botst. Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gezet. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat Deze mod wel iets voor jouw is. Hij is van GTA Games -Oneindig Health and Armor -Pas Wanted Level aan -Tijd aanpassen -Weer veranderen -Spawn alles -Laat coordinaten en snelheid zien -Teleporteerder -Door muren lopen -Power Jump -Activeer spawn cheat met 1 knop -Screenshot maken! -Bewerken van auto kleuren -Nooit van motoren af vallen. -Je auto is altijd heel, rokend of in de brand -Niet hoeven herladen van wapens -Video recorder (gif animatie) -Verander processor snelheid naar 333MHz (alleen met 2.0-2.5) -Batterij percentage, voltage en temperatuur (alleen met -Zware motoren (andere voertuigen van de weg afbeuken op een motor) -Sturen tijdens power jumping -Frames per second meter bij coordinates display -Vliegen in Dodo's -Omhoog en omlaag stappen. -Door muren heen kunnen rijden. -Over muren heen kunnen rijden -Vliegen met heli's boven maximum hoogte. -Zelf plaatsen van objecten in game. Vetgedrukte werd ook getest in dit filmpje denk ik. Dus ik denk wel dat deze mod dan iets voor jouw vraag is. Ik hoor het wel.. Succes Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik zag je zonet al posten TheGuardian dus ik dacht laat ik maar niet posten, maar nou moet ik toch echt even iets vertellen. 'We hebben het hier over GTA San Andreas en niet over Liberty City Stories'. Die mod(ificatie) is voor Liberty City Stories op de PlayStation Portable. Dit gaat om een PC versie genaamd San Andreas, maar neem het je niet kwalijk de beste overkomen wel eens fouten dus je hoeft je nergens zorgen om te maken. Ik weet niet of ik een mod hebt waar ja alles bij kunt doen, maar ik heb wel één gevonden waar je in ieder geval die SpeedHack of hoe jij het noemt SuperSpeed mee kunt uitvoeren. Je kan hem 'hier' downloaden en het vervangt je main.scm en script.img waardoor je dus een nieuwe savegame moet beginnen de volgende dingen kun je erin doen. Nieuwe features:- Homie Creation: Maak je eigen gang! - Car Blowup: Plaats een bom in je wagen. - Get money: Je kan zoveel geld krijgen als je maar wil. - Bullet Time: Slowmotion - Carflip mod: Zorgt dat je wagen weer recht komt als hij op de kop ligt. - Alles is in een groot menu geplaastst! - Nu kan je ook missies spelen. - En bijna geen crashes meer! Overige features: - Carspawnmod: Spawn elk voeruig waar je maar wil. - Weaponspawnmod: Elk wapen tot je beschikking. - Superbrake mod: Zeer goeie remmen voor je auto. - NOS mod: Turbo-boost. - Infinite Car mod: Je wagen kan niet meer kapot. - Infinite Player: Je kan zelf niet meer dood. - Wanted level control mod: Bepaal zelf hoe hoog je wanted level is. - Superbikeskill mod: Val nooit meer van de moter af. - Teleport mod: Je kan met 1 druk op de knop naar leuke plaatsen in SA. - Save Anywhere mod: Je kan nu saven waar je maar wil! Er zijn nu ook 3 versies beschikbaar: - Normal Version: De gewone missies en story line + de n00bmode. - Opened Up Version: Je kan van de start al overal naartoe en alle huizen kopen + de n00bmode. - Stripped Version: Een kale GTA met alleen maar de n00bmode. Als ik me niet vergis roep je tijdens het gebruiken van deze mod(ificatie) het venster op via Tab waarna je de speedhack in kunt schakelen. Maak ook nog even een bak-Up van je Main.scm en script.img die kun je vinden in de map: 'Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script'. Voor het geval dat, nou ik wens je veel succes en mocht er nog wat wezen zeg het maar hoor! Reageren
ikt Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Hmm, een paar opties hierin lijken op een programma dat hier beter niet besproken kan worden..... Maar het IS mogelijk om je auto te laten superspeeden, maar dan is het ALTIJD! Dus als je gewoon sloom wil rijden gaat het niet. Kijk Hier voor een tooltje dat je handling.cfg goed kunt veranderen. [Log je in/Registereer je om het te kunnen downloaden] Klik op ''Engine and Breaking'' en verhoog het getal bij ''Accelerate'' en bij ''Max velocity'' [Niet te hoog, en BACKUP JE HANDLING.CFG EERST!] Maar de N00bmodev2 van SummerBase is al heel goed. En heb ja al naar het einde gekeken? Zoek eens wat op de site op het einde van de film . www.gta-downloads.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.