Jump to content

Grafische Problemen bij GTA


Proximitus

Recommended Posts

heej mensen,

ik heb sinds vrijdag gta III ben er erg blij mee, heb eindelijk de trilogy compleet. maar ik zit met een probleem. het spel heeft nogal grafische problemen. zo is het spel erg houterig, komen gebouwen pas heel laat scherp in beeld, of helemaal niet.. (dat je ze niet ziet en er vervolgens tegen op knalt zeg maar) en ook het sturen met de auto's is erg irritant omdat die veel haperen tijdens het rijden.

aan mijn pc kan het denk ik niet liggen, want san andreas speel ik zonder problemen. ik heb de patch van gta nog niet geinstalleerd, want volgens mij worden deze problemen er niet mee verholpen..

iemand een idee waar het wel aan kan liggen? ik heb in de display opties al vaak lopen rommelen. Frame limiter en Sync aan en uit, of een van de twee, maar zonder resultaat.

greets :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het spel legaal gekocht hebt en hij doet dit terwijl je computer hem makkelijk aan moet kunnen dan kan het inderdaad wel eens zo zijn dat GTA III een erg lage frameratie toont. De manier om dit op te lossen is om deze patch te installeren. Ik weet niet over welke patch jij het toevallig had, maar het kan zeker geen kwaad om dit eens uit te proberen en als het hierna nog niet werkt kun je het altijd nog vragen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb het spel legaal :) maar over deze patch had ik het dus. maar omdat er in de readme niks bijstond van dit soort problemen leek het me niet nodig om hem te installeren. maar ik zal het eens proberen. De save-games worden er niet door aangetast hoop ik?

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant wel ja.

Maar van GTA: San Andreas is er ook een 2de versie uitgekomen waarin ook het een en ander gepatcht is.

En helaas werken hierop de savegames van GTA: San Andreas Versie 1 ook niet :N

Gelukkig werken de savegames van versie 2 wel op versie 1; en je kan je GTA SA altijd nog downgraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...