Sseb Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Hey, ik heb Camtasia Recorder. als ik daarmee begin mee op te nemen gaat gta haperen wat kan ik hier aan doen? ________________________ >>> Door Dizzee: Afbeelding verwijdert<<< Reageren
tjah77 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Camtasia is niet zo goed voor game-opname, maar waarschijnlijk ligt het aan de specificaties van je computer. Maar probeer Gamecam eens te downloaden, en anders Fraps. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 ik heb camtasia ook eens gehad, echt meteen weghalen die zooi. Ik zou de oneindige versie van Fraps downloaden... Daarmee kun je eeuwig (tot je schijf vol zit) filmen En als je per se Camtasia wilt gebruiken, zet de framerate dan lager Reageren
Cosmo Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Probeer fraps.. maar dat kan op sommige computers ook nog haperen... Hier heb k niet veel verstand van verder Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Fraps download Free Hier heb je de site om Fraps te downloaden het is gratis, bij mij hapert fraps niet (maar dat kan natuurlijk verschillen) ik vind het een ideal programma om mee te filmen Reageren
Sseb Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Merci Beaucoup ________________ Bewerkt: 15 oktober 2006 door Dizzee Reageren
Sseb Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Ach nee Fraps happert ook ik begrijp het niet? wat kan ik nu doen? ______________ Bewerkt: 15 oktober 2006 door Dizzee Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Ach nee Fraps happert ook ik begrijp het niet? wat kan ik nu doen? ______________ Dan ligt het waarschijnlijk aan je videokaart. Hij is gewoon niet snel genoeg om San Andreas en Fraps tegelijk te laten draaien zonder te haperen. Hier is helaas niet veel aan te doen. Je kunt proberen of je met nieuwe 'drivers' voor je videokaart iets betere prestaties kunt halen. Maar de beste oplossing voor dit probleem is een nieuwe videokaart kopen. Wil je trouwens niet meer bij elke post onnodige plaatjes toevoegen? Bijvoorbaat dank. Bewerkt: 15 oktober 2006 door Flying Dutchman Reageren
Sseb Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik heb wat Settings veranders en hij doet het geen haperingen dankje forum:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.