guiter Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 mensen, help me. ik kom maar niet verder met de 1e missie van W in San Fiero. Kan iemand me een tip geven wat ik het beste kan doen?? Reageren
pluutje Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 mensen, help me. ik kom maar niet verder met de 1e missie van W in San Fiero. Kan iemand me een tip geven wat ik het beste kan doen?? Leg effe uit welke missie je precies bedoelt . Reageren
CJ@SA Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 is het die met de limo die je moet doen onploffen ??? Reageren
CJ-SA Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 De eerste missie dat je met hem het steegje inmoet . nou Je moet gewoon voor hem blijven dan lukt het wel , zorg dat je als je begint full armor en health heb en veel kogels , ik raad je aan een ak-47 die zijn wel goed Reageren
tonio Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 zo moeilijk is die ook weer niet <_< Reageren
BrokenTable Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 is het die met de limo die je moet doen onploffen ??? Je hebt wel door dat je iemand wilt helpen met een vraag van meer dan een maand geleden? Ik hoop dat guiter ondertussen wel verder is hoor :-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.