kompany000 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik zit nu in de missie: Grand Theft Auto: San Andreas Missie: Supply Lines Heb al enkele keren geprobeert maar telkens mislukt het. Kan iemand mij helpen of tips geven? Alvast bedankt. kompany000 ----------------------------------------------------------- RSCA FOREVER Zulte Waregem - RSC Anderlecht 0-4 Dinsdag AC Milan in de Champions Legeau!!!!!!!!!! Reageren
Bling Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 In deze missie is het de bedoeling dat je 5 koeriers vermoord. 3 in busjes, 1 op een sanchez en 1 op een BMX. Het verstandigste is om een duik omlaag te nemen richting een courier, terwijl je dit doet schiet je en blijf net zolang doorschieten totdat de courier dood is. Pas wel op dat je niet te dicht in de buurt bent van bijvoorbeeld het busje als deze dreigt te ontploffen. Oefen dit een paar keer en na een tijdje moet de missie wel lukken, ook is het belangrijk dat je zo min mogelijk de accelerate-toets indrukt, hiermee kun je namelijk veel brandstof besparen. Voor meer informatie over deze missie kun je ook nog even hier kijken. Mocht het nog niet lukken en je hebt San Andreas voor de PC, dan kun je je savegame altijd nog posten in het 'Savegame aanvraag' fora. Veel succes. Reageren
kompany000 Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 In deze missie is het de bedoeling dat je 5 koeriers vermoord. 3 in busjes, 1 op een sanchez en 1 op een BMX. Het verstandigste is om een duik omlaag te nemen richting een courier, terwijl je dit doet schiet je en blijf net zolang doorschieten totdat de courier dood is. Pas wel op dat je niet te dicht in de buurt bent van bijvoorbeeld het busje als deze dreigt te ontploffen. Oefen dit een paar keer en na een tijdje moet de missie wel lukken, ook is het belangrijk dat je zo min mogelijk de accelerate-toets indrukt, hiermee kun je namelijk veel brandstof besparen. Voor meer informatie over deze missie kun je ook nog even hier kijken. Mocht het nog niet lukken en je hebt San Andreas voor de PC, dan kun je je savegame altijd nog posten in het 'Savegame aanvraag' fora. Veel succes. Heel erg bedankt. Maar als het echt niet zou lukken met de PS2 wat raad u me dan aan? ----------------------------------------------------------- RSCA FOREVER Zulte Waregem - RSC Anderlecht 0-4 Dinsdag AC Milan in de Champions Legeau!!!!!!!!!! Het schieten is geen probleem. Alleen die laatste 2 zijn vrij ver en als ik dan terug moet naar de start is mijn benzine op. Iemand tips? (buiten niet op x drukken) ----------------------------------------------------------- RSCA FOREVER Zulte Waregem - RSC Anderlecht 0-4 Dinsdag AC Milan in de Champions Legeau!!!!!!!!!! Het schieten is geen probleem. Alleen die laatste 2 zijn vrij ver en als ik dan terug moet naar de start is mijn benzine op. Iemand tips? (buiten niet op x drukken) ----------------------------------------------------------- RSCA FOREVER Zulte Waregem - RSC Anderlecht 0-4 Dinsdag AC Milan in de Champions Legeau!!!!!!!!!! In deze missie is het de bedoeling dat je 5 koeriers vermoord. 3 in busjes, 1 op een sanchez en 1 op een BMX. Het verstandigste is om een duik omlaag te nemen richting een courier, terwijl je dit doet schiet je en blijf net zolang doorschieten totdat de courier dood is. Pas wel op dat je niet te dicht in de buurt bent van bijvoorbeeld het busje als deze dreigt te ontploffen. Oefen dit een paar keer en na een tijdje moet de missie wel lukken, ook is het belangrijk dat je zo min mogelijk de accelerate-toets indrukt, hiermee kun je namelijk veel brandstof besparen. Voor meer informatie over deze missie kun je ook nog even hier kijken. Mocht het nog niet lukken en je hebt San Andreas voor de PC, dan kun je je savegame altijd nog posten in het 'Savegame aanvraag' fora. Veel succes. Heel erg bedankt. Maar als het echt niet zou lukken met de PS2 wat raad u me dan aan? ----------------------------------------------------------- RSCA FOREVER Zulte Waregem - RSC Anderlecht 0-4 Dinsdag AC Milan in de Champions Legeau!!!!!!!!!! Het schieten is geen probleem. Alleen die laatste 2 zijn vrij ver en als ik dan terug moet naar de start is mijn benzine op. Iemand tips? (buiten niet op x drukken) ----------------------------------------------------------- RSCA FOREVER Zulte Waregem - RSC Anderlecht 0-4 Dinsdag AC Milan in de Champions Legeau!!!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.