Dx11 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Sommigge lowriders die ik steel hebben geen hydraulics, of tenminste ze staan uit ofzo? als ik dan met de rechte pook beweeg draait de camera gewoon, ik dacht das wel fijn als je ze ook uit kan zetten zodat je de camera gewoon kan gebruiken, maar de auto's die wel hydraulics hebben kan ik ze weer niet uit krijgen, hoe zit dat nou met die hydraulics? is dat een bug ofzo dat sommigge het niet hebben? edit: totaal andere vraag: ik zie op sommigge screens een auto met een hotdog op het dak, die ik zo snel niet op wikigta kan vinden, is dit een mod? Bewerkt: 15 oktober 2006 door Delanoll Reageren
ikt Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Volgens mij gaat het zó dat het spel laat denken jou dat er ''Serieuse Low-Riders'' zijn en gewone Low-Riders. Maar 't is geen bug Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 ok dus dezelfde auto's kunnen soms wel en soms niet hydraulics hebben? best raar... Reageren
Lampje Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Over die Hotdog wagen: Klik hier Gewoon offieciele wagen in GTA SA dus geen mod Edit: Over dat lowriders, Sommige lowrider hebben wel hydraulics en sommige niet als je ze jat... geen bug dus Bewerkt: 15 oktober 2006 door Lampje Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Over die Hotdog wagen:Klik hier Gewoon offieciele wagen in GTA SA dus geen mod Edit: Over dat lowriders, Sommige lowrider hebben wel hydraulics en sommige niet als je ze jat... geen bug dus hoe kan je dat weten dan? kan je dat zelf ook kiezen? eropzetten of afhalen? Reageren
ikt Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Eraf halen kan niet :| Wel erop gooien Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Op de computer kan ik me heugen dat je met de Shift de Hydraulica in kan schakelen waardoor het een echte Low-rider wordt. Dit kun je maar bij een select groepje wagens doen die heten ook wel de Lowriders je kan bij de eerste garage waar je sowieso heen moet in de missie: 'Cesar Vialpando' Hydraulica kopen voor een vast bedrag per wagen. De zaak noemt zichzelf Low-co-low-co je kan hem wel op de radar herkennen aan een soort van hamertje. Nogmaals de wagens die je in die zaak kan pimpen (dus alleen na de missie Cesar Vialpando;) Loco Low Co : Slamvan Voodoo Blade Tornado Broadway Savanna Remington Het proces in de winkel gaat heel makkelijk en is te vergelijken met een wapen-winkel zoals die van Phil in San Andreas. Ik hoop dat het wat duidelijker is en zo niet dan hoor ik het nog wel van je! Edit: Nee: Je moet gewoon een nieuwe auto stelen. Bewerkt: 15 oktober 2006 door SummerBase Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Op de computer kan ik me heugen dat je met de Shift de Hydraulica in kan schakelen waardoor het een echte Low-rider wordt. Dit kun je maar bij een select groepje wagens doen die heten ook wel de Lowriders je kan bij de eerste garage waar je sowieso heen moet in de missie: 'Cesar Vialpando' Hydraulica kopen voor een vast bedrag per wagen. De zaak noemt zichzelf Low-co-low-co je kan hem wel op de radar herkennen aan een soort van hamertje. Nogmaals de wagens die je in die zaak kan pimpen (dus alleen na de missie Cesar Vialpando;)Loco Low Co : Slamvan Voodoo Blade Tornado Broadway Savanna Remington Het proces in de winkel gaat heel makkelijk en is te vergelijken met een wapen-winkel zoals die van Phil in San Andreas. Ik hoop dat het wat duidelijker is en zo niet dan hoor ik het nog wel van je! ja dat heb ik weleens gedaan overspuiten enz, maar ik dacht altijd dat op alle lowriders hydraulics zitten, ik vind t behoorlijk irritant dus ik zou blij zijn als ze er niet op zouden zitten, maar is er echt geen manier om ze er af te halen dan? Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Als je later in het spel auto's kunt modden bij Transfender (k weet niet hoe ver je namelijk bent?) kun je ook op gewone auto, zoals de washington hydro's zetten. je kan hier overigens niet meedoen met de lowrider competition (omdat dat natuurlijk geen lowriders zijn ) Reageren
Lord of War Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Bij de échte Lowriders kun je niet met de camera bewegen, jammer genoeg. Als je een (zogezegde)Lowrider hebt maar er staan geen hydraulics op, dan kan je naar die shop gaan waar je je eerst echte Lowrider kreeg. Hydraulics van je Lowrider weg doen is helaas niet mogelijk, tenminste naar mijn geweten. Reageren
Cosmo Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Jep maa rint egt heeft tog ook niet elke lowrider hydraulics ? die zetten mensen er ook zelf op logisch dat het niet op elke lowrider zit Reageren
Damos Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Nee, je kan het echt niet weghalen. Misschien met een mod maar die is er vogens mij niet omdat het maar heel iets kleins is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.