Jump to content

Crank's Showroom

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Crank's Showroom

Elke dag geupdate!

16 oktober

dameintechhu3.png

vincentcl7.png

manincremevl5.png

15 Oktober

angelze3.png

animegv9.png

14 Oktober

aokiet5.png

badasslo7.png

try2os8.png

Bewerkt: door Crankeye
Geplaatst:

Ik geef ze gemiddeld een 8, maar ze zijn allemaal een beetje hetzelfde. Probeer eens iets geks, of compleet anders te maken. Hier een site met aardig wat tutorials, misschienn geven die je wat nieuwe idee'en. Maar weer terug over deze signatures: ze zijn allemaal erg mooi en ze zien er proffesioneel uit

Geplaatst:

ja :Y ze zijn idd pro en mooi, ik betwijvel ook al of 'k die contest ga winnen :puh: maar maak idd iets meer verschil erin.

PS: welk programma edit je?

Geplaatst:

Misschien heb ik het mis, maar het lijkt alsof je de Motion Ripple tutorial hebt gebruikt bij een aantal sigs. Ik zie namelijk erg goed dat Sharp/Ripple effect. De eerste vind ik wel er mooi uitzien, de background past namelijk wat beter bij het plaatje en het effect ook. Op de andere signatures zijn de kleuren niet echt passend. En probeer ze ook niet te sharp te maken, dat maakt het effect weer net te lelijk. Het is ook een kwestie van het kiezen van een juiste render hoor, een render die je goed in het midden kan zetten en bijvoorbeeld vooruit kijkt is het best voor zo'n tutorial.

Geplaatst:

Ik heb inderdaad een heleboel van de MotionRipple, vooral omdat ik dat wel tof vind.

@ourvoice: Ik gebruik Adobe Photoshop CS2 *Trial*

Geplaatst:

dameintechhu3.png

vincentcl7.png

manincremevl5.png

angelze3.png

animegv9.png

try2os8.png

Deze hierboven vind ik allemaal een beetje hetzelfde.. Maar ze zijn wel errug mooi! Kleurengebruik, afbeeldingen.. Alleen zou ik wat aan de text verbeteren, die vind ik bij de meeste sig van jou niet zo mooi..

-------------------

aokiet5.png

Deze vind ik een beetje raar, met dat Rockstar logo erin.. De afbeeldingen, kleuren, tekst passen niet echt goed bij elkaar :N

-------------------

badasslo7.png

Text is niet zo heel duidelijk, misschien als je de text ''invullen'' met 20% opacity wit ofzo.. Dan is het vaak al een stuk duidelijker.. Verder geen opmerkingen eigenlijk..

-------------------

Verder KUTGW met al je Designs Crank ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...