Jump to content

parachut kleur?

Recommended Posts

Geplaatst:

heyz, aangezien ik een groot fan ben van het BASE en Skydiven in GTA: SA wil ik graag weten of er nog alternatieven zijn voor de kleuren van de parachute, en of de container (rugzakje van Rockstar is saai), want bij een filmpje zag ik iemand met een zwarte parachut, kan iemand me helpen?, alvast bedankt, LATER

Geplaatst:

De zwarte parachute zou best een mod kunnen zijn. hier kun je een parachute met het redbull logo downloaden. andere mod zouik zo snel niet kunnen vinden, maar ik weet zeker dat ze er zijn.

Geplaatst: (bewerkt)
heyz, aangezien ik een groot fan ben van het BASE en Skydiven in GTA: SA wil ik graag weten of er nog alternatieven zijn voor de kleuren van de parachute, en of de container (rugzakje van Rockstar is saai), want bij een filmpje zag ik iemand met een zwarte parachut, kan iemand me helpen?, alvast bedankt, LATER
wat jij bedoelt is de parapack, een soort zwarte parachute inderdaad die op het laatste moment uit het spel is gehaald helaas, ik zal even wat meer info voor je zoeken.

edit: in dit topic word er meer over gepraat, ik heb parapack geel gezet voor je.

het schijnt dat je hem zelf alleen kan hebben in de vliegschool maar dat er wel anderen rondlopen met de parapack in een missie maar daarvoor moet je maar het bovenstaande topic lezen

Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst: (bewerkt)

het hoeft geen mod te zijn er bestaan cheats voor ,, heb ik gelezen alleen de sites bestaan niet :?

xxxxx en xxxxx mss doen ze het bij jou wel

>>> Door Dutchy3010: Kijk hier voor alle cheats. Het is verboden reclame te maken voor andere GTA sites. En naar mijn weten bestaat hier geen cheat voor :N.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

een vraagje kan het ook op de ps2 is daar een cheat voor het lijkt me wel leuk een andere paracute :?:?:?:*D

Geplaatst:

nee er is geen cheat van en op de ps2 is het mogelijk om mod's te installeren alleen is dat veeeel en veeel moelijker dan op de ps

Geplaatst:

Op de Playstation 2 zijn wel mods, maar zeer waarschijnlijk niet voor de Gemiddelde gamer te installeren.

Als je zo graag wilt Skydiven in SA op de PS2, zal je het toch met die oude Parachute moeten doen.

Maar als je nu San Andreas op de Xbox had, is het wel modbaar. Is ook moeilijk, maar makkelijker dan de PS2 versie te modificeren.

Klik Hier voor wat informatie.

Maar als je echt Per Sé met een andere Parachute wilt springen, zal je toch echt de PC versie of de Xbox versie moeten halen.

De gemiddelde computer kan San Andreas aan. De prijs van de PC versie is : €30,00.

De Xbox kost :€130,00 en het spel :€ 30.00.

Hopelijk heb ik je goed genoeg geïnformeerd.

Succes

Whoop :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...