Bassiej Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Ik weet niet of het al bekend was maar je kunt op Staunton Island en op Shoreside vale komen als je eigenlijk alleen maar toegang hebt tot Portland. En ZONDER cheats welteverstaan . Hoe dan? Doe hetvolgende: Pak de Banshee (in de garage in het noorden) Rij naar de tunnel (aan de bovenkant) Zet je Banshee zo neer, boven de tunnel Rij je Banshee achteruit Tot de achterwielen over de rand vallen Als je deur ook boven het water is moet je snel uitstappen, je komt nu hier te staan Loop richting de afbakening voor de tunnel En spring er overheen Je staat nu op de tunnel, en als je acheruit kijkt kun je je auto zien Loop nu richting het tweede eiland, Staunton Island (volg de tunnel) Je valt nu half door het dak, geen probleem, gewoon doorlopen;) Sla bij de t-splitsing linksaf (óók als je naar Shoreside vale wilt) Hier gaat we dus links Je moet nu weer springen (over een bord) Loop nu door naar Staunton Island Als je zeker weet dat je onder het eiland bent (zie ook je rader) Loop je naar de rand en laat je je vallen Je bent nu op Staunton Island (kijk uit voor de schietende colombianen) Pak een auto en rijd naar de tunnel (in het noorden) Rijd door de tunnel Ga nu links af (richting Shoreside vale) En hier kan je kiezen (links voor het vliegveld) Rijd de tunnel uit en je bent op Shoreside vale! Je bent nu op alle eilanden geweest ZONDER cheats en ZONDER missies Zeker de moeite waard om een keer te proberen ! Bewerkt: 15 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2006 Het truckje werkt inderdaad. Goed gevonden en handig voor mensen die geen zin hebben om al die missies te doen. Je moet er dan wel voor zorgen dat je niet 'Busted' of 'Waisted' bent want dan beland je weer in Portland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2006 Het truckje werkt inderdaad. Goed gevonden en handig voor mensen die geen zin hebben om al die missies te doen. Je moet er dan wel voor zorgen dat je niet 'Busted' of 'Wasted' bent want dan beland je weer in Portland. dat klopt, maar dat is immers ook weer de enige manier op terug in Portland te komen en je storyline voort te zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Master100 Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 Ik wil 2 rare dingen vermelden. (1 Hoe kunnen de Cartels je haten als je nog bij de missies van Luigi bent ze haten je toch pas als je hun boot hebt opgeblazen. (2 Ik heb gezien dat de poort Naar Shoreside Vale open was ik zelf ben in Staunton ISland en die poort is dan dicht wel raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 18 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Ik wil 2 rare dingen vermelden.(1 Hoe kunnen de Cartels je haten als je nog bij de missies van Luigi bent ze haten je toch pas als je hun boot hebt opgeblazen. (2 Ik heb gezien dat de poort Naar Shoreside Vale open was ik zelf ben in Staunton ISland en die poort is dan dicht wel raar 1) Dat klopt maar GTA is zo geprogrammeerd dat ze je ALTIJD haten. Want voordat je de boot opgeblazen hebt, is het nog niet de bedoeling dat je Staunton Island kan komen 2) klopt ook. De barricade verschuift naar de Shoreside Vale tunnel als je Staunton Island vrijgespeeld hebt. Bewerkt: 18 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 Nee hoor de Colombians haten je al aan het begin van het spel want Catalina heeft je verraden en gaat naar het Cartel en vertelt aan het hele Colombian Cartel dat je een vijand bent en dus vanaf het intro filmpje haten ze je al, maar nog meer nadat je hun boot hebt opgeblazen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 leuk gevonden, dat trukje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
warhoofd3 Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 VET maar gta 3 ga ik eerlijk spele Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blink Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2006 Leuk om eens te proberen. Maar de missies zijn veels te leuk om ze niet te doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 ik ga het zo eens proberen het zal wel lukken maar ik wil het toch eens zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 je kan toch het spel saven wist je dat ik kwam een keer op shoreside vale en ging naar dat save huis en kon gewoon saven . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Leuk trucky. Maar ik doe het liever met de story. Bewerkt: 31 maart 2008 door profile Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Waw, echt toffe truc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Ik kom hier niet zo vaak maar dit is inderdaad een leuke truc, hoe heb je het uitgevonden? Uitproberen? Maarja, zeker leuk voor de mensen die even lekker vals willen spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 zkrs handig en het werkt ook nog :Y THANKS ^_^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.