$NeoSyp$ Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Hey mensen, Ik heb een probleem. Ik heb bij de rijschool in San Fierro de parkeerplaats met het programma MED wat opgeschoven, zodat er een gat ontstond waarin je kunt vallen. Daarna heb ik in dit gat de opening van een tunnel gestopt, met als bedoeling een lange tunnel onder San Andreas te maken. Als ik dit ingame test, gaat alles goed. Parkeerplaats is opgeschoven, ik kan tunnel inrijden, alles goed: Maar nu het probleem. Ik heb een vriend over deze tunnel verteld, en hij wilde hem ook hebben. Dus ik stuur hem het bestand waarin de kaart stond (sfse.ipl) en hij zet hem in SanAndreas/Data/Maps/SF en test hem ingame. Maar als hij er komt, ziet hij dit: Zoals je ziet is hier de tunnel wel geplaatst, maar de parkeerplaats niet verschoven! Dat is erg vreemd, aangezien we nu precies hetzelfde bestand hebben staan. Dus nu: Ik geef jullie het bestand, en wie kan er voor zorgen dat ie het ook voor anderen doet? Ik kan hem zlef niet veranderen, want bij mij doet hij het al. Dus wat ik wil: Verplaats met MED de parkkeerplaats zo dat je erin kunt (in de tunnel). Bedankt! Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Dat is best een vaag probleem. Ik heb het even getest en ik heb net het zelfde als je vriend. De parking is dus niet meer opgeschoven. Maar de tunnel staat er effectief wel. Dat heb ik even getest met Mapviewer. Ik denk dat je beter nog eens die parking probeert te verschuiven. Je weet nooit, een klein foutje is snel gemaakt. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Dat is het nou juist, bij MIJ is hij gewoon weg, dus er is niets te verschuiven bij mij, het is al verschoven... Reageren
Bradley H. Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Logische en enige verklaring: Je edit 2 IPL´s, paas hem is je gehele datamap (Als je geen extra mods hebt geinstaleerd). Dan moet het zonder twijfel werken. >>> Door Matiscus: Waarom heb ik daar weer niet aangedacht? <<< Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 het is simpel ja die parkeerplaats staat in een andere bestand dan die tunnel en/of de school(terrein) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.