Jump to content

Help me please

Sonny.

Recommended Posts

Ik ben laatst helemaal opnieuw begonneh met ViceCity ( zonder Cheats )

maar k ben vergete hoe je één van de eerste missies doet..

ewcht ik schaam me dood. :l

:$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$

Maja,,

et is die ene waar je in et winkelcentrum moet afspreke met een gast

en dat je op een gegeve moment beschote word..

en dat je em dan moet 8ervolge.

ik wee begot niet meer wat je daar moest doen..

:bonk::bonk::bonk::ch::{:engel:

:cya::cya:

Sonny.,,

Delen op andere websites

Dat is de tweede missie van Colonel Cortez. Deze missie heet Mall Shootout. Ik zal hem voor je uitleggen. Je moet naar het winkelcentrum om de chips op te halen, maar je wordt in de maling genomen door je contactpersoon. Hij blijkt een Franse agent te zijn. Als hij dat zegt dan rent hij er vandoor en springt op zijn motor. Jij moet hem achtervolgen en hem de chips ontfutselen. Daarna moet je de chips naar Colonel Cortez brengen. Als je die chips hebt dan heb je wel twee sterren. Rij rustig naar Colonel Cortez

Bij Colonel Cortez staan een Cheetah en een motor. Ik zou voor de Cheetah gaan omdat je zo die agent makkelijk kunt doodrijden. Voor meer informatie verwijs ik je naar wikigta. Parkeer je voertuig op een gunstige plaats bij het winkelcentrum.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Thanks ik zal nu gaan probere

maar je kunt ook gwn ( Cheat ) Leavemealone code gebruike towg

Een ander alternatief is om naar de Pay 'n Spray te gaan als je de politie bij twee sterren te lastig vind. Maar dat kost wat geld. Het oppikken van bribes kost geen geld en is zeer makkelijk. Er is een bribe te vinden vlakbij de PCJ Playground. Je moet dan links dat steegje ingaan en een stukje rijden en dan zie je een bribe liggen. Het gebruik maken van cheats is niet zonder risico. Zie ook wikigta. Als je een missie echt te moeilijk vind en je wil geen cheats gebruiken. Dan kun je hier een savegame aanvraag doen.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Thanks ik zal nu gaan probere

maar je kunt ook gwn ( Cheat ) Leavemealone code gebruike towg

Je zou inderdaad die cheat kunnen invoeren maar dat neemt de uitdaging wat weg

Daarnaast heb ik nog een tip:

Als je aangekomen bent bij het winkelcentrum zet je je auto zijwaarts voor de noorder uitgang (hier zal hij uitvliegen) Loop dan naar boven en praat met de Franse man, hij zal vluchten maar als hij door de uitgang wil gaan staat je auto ervoor, dan kan je hem dus makkelijk doden en voorkom je de moterachtervoling, wanneer je hem hebt gekilled ben je vlakbij Colonel Cortez en hoef je dus niet zo ver te rijden.

Succes :cya:

Delen op andere websites

zie eerste post.

Hij was opnieuw begonnen met VC zonder cheats ;)

Ja maar hij stelde het zelf voor. ;)

Typhoon heeft gelijk,dit neemt een gedeelte van de uitdaging weg.

Als je missie niet lukt en je komt er echt niet uit dan moet je de file ff posten in Savegame aanvraag topic (Klik).

Delen op andere websites

zie eerste post.

Hij was opnieuw begonnen met VC zonder cheats ;)

Ja maar hij stelde het zelf voor. ;)

Typhoon heeft gelijk,dit neemt een gedeelte van de uitdaging weg.

Als je missie niet lukt en je komt er echt niet uit dan moet je de file ff posten in Savegame aanvraag topic (Klik).

oja lol :puh:

maarja, het is natuurlijk leuker op alles zelf gedaan te hebben..

Delen op andere websites

Het makkelijkste om die vent te raken is dat als je achter hem rijdt begint te schieten. Niet gewoon schieten maar van links naar rechts rijden terwijl je schiet, dan ben je altijd zeker dat je 'm raakt. Er is ook nog een 2e goeie manier. Rijdt met een (snelle) auto naar de Markt en parkeer die dan aan de uitgang/ingang waar die vent zal willen ontsnappen. Eens je buiten bent spring je in je auto, zet je de achtervolging in en probeer je tegen de brommer te rijden zodat hij valt.

Dit zijn zowat de 2 beste manieren om deze missie te halen. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...